حاتمی:هیچ تیمی را در لیگ برتر بسکتبال دست‌کم نمی‌گیریم/ بازی‌ها زیباتر می‌شوند

تهران- ایرنا - سرمربی تیم بسکتبال کاله، گفت: هیچ حریفی را در لیگ برتر بسکتبال دست‌کم نمی‌گیریم و قطعا در هفته‌های بعد، بازی‌ها زیباتر می‌شود.

مهران حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در واکنش به این سئوال که شرایط لیگ برتر را چگونه ارزیابی می‌کند، اظهار داشت: در ابتدای راه هستیم و هنوز تیم‌ها خودشان را پیدا نکرده‌اند. حتی تیم ما که در بازی با ذوب‌آهن برنده شد، نیز همین شرایط را دارد. باید به همه تیم‌ها فرصت داد تا خودشان را با لیگ و شرایط مسابقات هماهنگ کنند و در مسابقات آینده خواهید دید که بازی‌های زیباتری را شاهد هستیم.

وی در خصوص اینکه عدم حضور برخی از خارجی‌های لیگ تا چه میزان روی بُعد کیفی مسابقات اثر می‌گذارد، ادامه داد: همیشه شاهد مسائلی از این دست بوده‌ایم و اتفاق عجیبی نیست. بدون شک تیم‌ها بازیکنان دیگری را خواهند گرفت و خارجی‌های دیگری به لیگ برتر ایران خواهند آمد.

سرمربی کاله در مورد حضور تیم بسکتبال ذوب‌آهن از هفته سوم لیگ برتر، تاکید کرد: این تیم به دلیل شرایطی که داشت دیرتر از سایر تیم‌ها وارد لیگ برتر شد اما با توجه به این که مدیریت خوب و کادر فنی باتجربه‌ای دارد به زودی خودشان را با لیگ هماهنگ خواهند کرد و در بازی‌های بعدی خواهیم دید که تا چه حد بهتر خواهند شد.

حاتمی در مورد اعتراض‌هایی که به قضاوت دیدار تیمش وجود داشت، گفت: در مورد داوری و اشتباهات احتمالی صحبت نمی‌کنم، اما وقتی به یک باشگاه گفته می‌شود، سیستم آی.ار.اس (سیستم داوری ویدئویی) داشته باشد، اما داور نمی‌تواند از آن استفاده کند یعنی این کار انجام نشده و این به ضرر باشگاه است.

او در مورد تیم کاله و رقبای آتی این تیم در لیگ برتر بسکتبال، خاطر نشان کرد: کاله تیم بزرگی است و به عنوان مربی در خدمت این تیم هستم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا آنها به نتایج خوبی دست پیدا کنند. در مورد بازی‌های آتی هم باید بگویم هیچ بازی آسان نیست و همه حریفان برای ما قابل احترام هستند.

گفتنی است جدال تیم‌های کاله و ذوب آهن در هفته سوم لیگ برتر بسکتبال با نتیجه ۶۶ بر ۵۵ به سود شاگردان حاتمی به پایان رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha