رضایی‌فر: امسال برای قهرمانی می‌جنگیم/ باید روی نقاط ضعف‌مان بیشتر کار کنیم

تهران- ایرنا- ملی‌پوش بسکتبال کشورمان با اشاره به دیدار تیمش برابر طبیعت در لیگ برتر بسکتبال گفت: امسال برای قهرمانی می‌جنگیم و باید تلاش کنیم تا با رفع نقاط ضعف‌مان، در دیدارهای بعدی با شرایط بهتری به میدان بیاییم.

نوید رضایی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در واکنش به اتفاقات و حاشیه‌های هفته سوم در دیدار پالایش نفت آبادان و طبیعت اسلامشهر اظهار داشت: بازی خوبی بود و در ابتدای بازی بهتر از حریف ظاهر شدیم. هرچند در شروع خوب بودیم اما در ادامه و به خصوص در کوارتر سوم اتفاقاتی افتاد که تمرکزمان از دست رفت و آنها موفق شدند در نهایت این بازی را با برتری به پایان ببرند.

وی ادامه داد: امسال تلاش ما این است که یک پای فینال باشیم و برای قهرمانی بجنگیم، به نظر من طبیعت در دقایقی بهتر از ما بازی کرد و در نهایت به آنچه می‌خواست رسید. در شرایطی که بازی خوب پیش می‌رفت به دلیل سوت‌ها و حاشیه‌هایی که رقم خورد روند بازی تغییر کرد و تمرکز بازیکنان و کادر فنی برای دقایقی از بین رفت و متاسفانه در این زمان سرمربی و حامد حدادی را هم از دست دادیم و با ۲ اختلاف امتیاز این بازی را واگذار کردیم.

ملی‌پوش بسکتبال کشورمان با تبریک به تیم طبیعت و بازیکنان این تیم گفت: باید روی اشتباهات و نقاط ضعف خودمان بیشتر کار کنیم و با بررسی فیلم‌های بازی این موارد را رفع کنیم. هدف امسال ما این است که مردم خوب و ورزش دوست آبادان را شاد کنیم چراکه مردمانی بسیار خوب و مهربان هستند و امیدواریم در پایان لیگ به هدف خود برسیم.

رضایی‌فر در خصوص بازی بعدی تیمش گفت: باید در آبادان و در دیداری خانگی به مصاف فولاد هرمزگان برویم و امیدوارم در این بازی بتوانیم با پیروزی به کار خود پایان دهیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha