۱ آبان ۱۴۰۳، ۸:۳۹
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85635326
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از یک میلیون تن مشتقات نفتی از بوشهر ترانزیت شد

بوشهر-ایرنا- مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: یک میلیون و ۲۰۵ هزار تن مشتقات نفتی از بهمن ماه سال گذشته تاکنون با بهره‌گیری از ظرفیت ۵۸ شناور تانکر، از بندر بوشهر ترانزیت شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد شکیبی نسب روز سه‌شنبه در بازدید از فرایند ترانزیت مشتقات نفتی در این بندر اظهار کرد: از زمان آغاز ترانزیت در بندر بوشهر علاوه بر ایجاد ۲ هزار و ۱۲۳ فرصت اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم، فرصت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای احداث پایانه‌های نفتی در مجتمع بندری نگین فراهم شده است.

وی افزود: با برنامه‌ریزی انجام گرفته در راستای سرمایه‌گذاری و درآمدزایی از سال ۱۴۰۲ تاکنون تانکرهای ترانزیت مشتقات نفتی از مرز باشماق و پرویز خان وارد کشور و بندر بوشهر شده تا محموله های آنها به کشورهای حوزه خلیج فارس ترانزیت شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: در این حوزه ساماندهی تانکرهای ترانزیتی و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای احداث مخازن سوخت در مجتمع بندری نگین، از اولویت های این اداره کل محسوب می شود.

بیشتر بخوانید

احداث پایانه صادراتی مواد نفتی بیش از ۲ هزار فرصت شغلی در بوشهر ایجاد می‌کند

بیش از یک میلیون تن مشتقات نفتی از بوشهر ترانزیت شد

شکیبی نسب افزود: با هدف رونق صادرات و ترانزیت زیرساخت‌های بسیار خوبی در بنادر استان بوشهر افتتاح و اجرایی شده که بدون تردید می‌تواند به افزایش عملکرد این بنادر کمک وافری کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha