۱ آبان ۱۴۰۳، ۹:۲۷
کد خبر: 85635360
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چالش جدی سگ های ولگرد در قزوین

۱ آبان ۱۴۰۳، ۹:۲۷
کد خبر: 85635360
چالش جدی سگ های ولگرد در قزوین

قزوین - ایرنا - رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی قزوین گفت: متاسفانه نحوه جمع آوری سگ های ولگرد در قزوین با چالش های فراوانی روبرو بوده و با معضل چرخه باطل آنها مواجه ایم به طوی که سگ ها پس از زنده گیری و رهاسازی در شهرهای اطراف، دوباره شاهد جولان آنها در سطح معابر شهری هستیم.

محسن حق شناس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: موضوع جمع آوری سگ‌های ولگرد در قزوین به یک چالش جدی تبدیل شده است که بهداشت و امنیت جامعه و نظم اجتماعی شهر را می تواند تحت تاثیر و آسیب های خود قرار دهد.

وی ادامه داد: یکی از مسایل اساسی مطروح شده از سوی شهروندان قزوینی در سامانه ۱۳۷، معضل سگ‌های ولگرد است که با اجرای لایحه واگذاری بهره برداری از کمپ جمعیت سگ های بلاصاحب واقع در مجتمع پردازش و دفن بهداشتی شهرداری به سازمان همیاری های شهرداری، امیدواریم ساماندهی مناسبی در خصوص این حیوانات انجام شود و شاهد رفع این معضل شهری باشیم.

حق شناس یادآورشد: دستگاه‌های ذیربط نیز باید با همکاری یکدیگر برای جمع آوری سگ‌های ولگرد چاره اندیشی داشته باشند تا این مشکل به‌ طور جدی مورد بررسی و اقدام قرار گیرد.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: با اجرای طرح لایحه واگذاری بهره برداری از کمپ جمعیت سگ های بلاصاحب، شاهد مدیریت یکپارچه در ساماندهی این سگ ها خواهیم بود که این تدابیر می‌توانند به حفظ بهداشت عمومی کمک و امنیت اسکان را برای ساکنان شهر فراهم کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha