عضو شورای شهر تهران: مصلحت شهروندان در طرح‌های عمرانی منطقه ۲۰ دیده می‌شود+فیلم

شهرری - ایرنا - رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیشرفت‌های خوبی در اجرای طرح‌های احداثی مستمر، اجرای، مطالعاتی، پژوهشی و جدید که صلاح و مصلحت شهروندان در منطقه ۲۰ شهرداری (شهرری) دیده می‌شود.

به گزارش ایرنا از اعلام روز سه شنبه شهرداری منطقه ۲۰ تهران (شهرری)، حجت الاسلام سید محمد آقامیری در نشست مشترک با رضا شنگی شهردار و معاونان شهرداری منطقه ۲۰ تهران (شهرری) در بازدید و بررسی نحوه اجرای طرح های عمرانی مستمر من شهردارم اظهار داشت: در این دوره مدیریت شهری اقدامات خوبی در اجرای طرح های مستمر من شهردارم انجام شده است و مطمئناً در این دوره به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه به لحاظ بعد معنوی در قبله تهران، برنامه ها و اقدامات خوبی انجام شده است افزود: شهرداری منطقه ۲۰ در راستای اجرای پیاده رو سازی رتبه اول در بین مناطق ۲۲گانه را دارد و همچنین با نصب ۸۰۰ پایه چراغ تغییرات چشمگیری را از نظر ارتقا و بهبود کیفیت روشنائی و رفع نقاط بی دفاع شهری در این منطقه شاهد هستیم.

عضو شورای شهر تهران: مصلحت شهروندان در طرح‌های عمرانی شهرداری منطقه ۲۰ دیده می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر با اشاره به اجرای خط ۶ متروی تهران خاطرنشان کرد: نگاه خوب مدیریت شهری قبله تهران باعث ایجاد رضایتمندی شهروندان شده است و امیدواریم تا پایان این دوره ایستگاه متروی میدان حضرت عبدالعظیم (ع) به بهره برداری برسد.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: هدف ما این بود که اقدامات خدمات شهری به در خانه ها برسد که این اتفاق خوب رخ داده و ارزشمند است.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

این منطقه در جنوبی ترین نقطه شهری واقع شده است و از شمال به بزرگراه آزادگان، از شرق به بزرگراه امام علی(ع)، از جنوب به بزرگراه آوینی و از غرب به مبارک‌آباد و صالح‌آباد محدود می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha