۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۵۹
کد خبر: 85596749
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تحقق ۷۰ درصدی روشنایی طرح "من شهردارم" در شهرری

۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۵۹
کد خبر: 85596749
تحقق ۷۰ درصدی روشنایی طرح "من شهردارم" در شهرری

شهرری - ایرنا - معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۰ تهران (شهرری) تحقق طرح‌های توسعه محلی در جهت افزایش رضایت شهروندان را مهم برشمرد و گفت: تاکنون ۷۰ درصد طرح روشنایی در طرح "من شهردارم ۲" محقق شده‌است.

به گزارش ایرنا، ابراهیم کوه نژاد روز یکشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: در راستای رفع معضل خاموشی میدان‌های، ۶ پایه چراغ دکوراتیو سه شعله با تلفیق هنر و روشنایی برای بهبود سیمای شهری قبله تهران در میدان هادی ساعی و ۲۶ برج نوری ۶ متری با ۱۰۴ پروژکتور در خیابان ابن بابویه جنوبی نصب شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: این اقدام با هدف بهبود وضعیت روشنایی، افزایش امنیت عمومی و رفع معضل تاریکی در ساعات شب انجام شده اشت.

وی افزود: میدان هادی ساعی به دلیل موقعیت استراتژیک و عبور و مرور بالای شهروندان، نیاز به روشنایی مناسب داشت که با نصب این چراغ‌ها این نیاز به طور کامل برطرف شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲۰ تهران اضافه کرد: پایه چراغ‌های دکوراتیو نصب شده نه تنها وظیفه تامین روشنایی مورد نیاز را بر عهده دارند، بلکه با طراحی خاص و زیبا به بهبود فضای بصری میدان نیز کمک می‌کنند.

تحقق ۷۰ درصدی روشنایی طرح "من شهردارم" در شهرری

کوه نژاد تصریح کرد: این چراغ‌ها با الهام از سبک‌های مدرن و دکوراتیو طراحی شده‌اند که علاوه بر کاربردی بودن، به جنبه زیباسازی شهر نیز توجه ویژه‌ای دارند.

وی افزود: در این پروژه از چراغ‌هایی با فناوری LED بهره گرفته که دارای مصرف انرژی بهینه‌تر و عمر مفید طولانی‌تری هستند. این اقدام در راستای سیاست‌های مدیریت شهری برای کاهش مصرف انرژی و حمایت از محیط زیست انجام شده است.

نصب ۲۶ برج نوری در خیابان ابن بابویه جنوبی

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۰ تهران اعلام کرد: به دنبال اجرای پروژه های طرح من شهردارم ۲ و تحقق درخواست های مردمی ۲۶ برج نوری در خیابان ابن بابویه جنوبی نصب شد.

وه نژاد اظهار داشت: با توجه به اهمیت روشنایی در ساعات شبانه و با هدف اصلاح الگوی مصرف انرژی، طرح ساماندهی روشنایی در قطعات فضای سبز شهری در دستور کار قرار دارد و با دقت و تلاش عوامل اجرایی در حال اجراست.

تحقق ۷۰ درصدی روشنایی طرح "من شهردارم" در شهرری

وی افزود: این پروژکتورها با بهره گیری از فناوری COB نوردهی بهتری را دارند و به طور قابل توجهی مصرف انرژی را کاهش می دهند.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

این منطقه در جنوبی ترین نقطه شهری واقع شده است و از شمال به بزرگراه آزادگان، از شرق به بزرگراه امام علی (ع)، از جنوب به بزرگراه آوینی و از غرب به مبارک‌آباد و صالح‌آباد محدود می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha