جهان استکبار نتوانسته حماس را شکست دهد

تهران-ایرنا- رئیس جمعیت دفاع از ملت فلسطین گفت: امروز جنگ، جنگ جهانی است، جهان استکبار و مزدوران منطقه‌ای آن‌ها تلاش می‌کنند حماس را شکست دهند، اما بیش از یکسال است موفق نشده‌اند.

به گزارش سیاست خارجی ایرنا، حجت الاسلام محمدحسن رحیمیان رئیس جمعیت دفاع از ملت فلسطین در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید یحیی سنوار که صبح امروز سه‌شنبه اول آبان در دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طول تاریخ ثابت شده که با شهادت‌ها هیچگاه راه خدا و راه حق متوقف نشده است، در جمهوری اسلامی ایران هرچه داریم از شهدا داریم.

وی افزود: امروز در قضیه فلسطین شهادت‌ها نقش احیا کننده و پیروزمند برای فلسطین خواهد داشت، اگر سید عباس موسوی شهید شد حزب الله متوقف نشد و هزاران برابر صعود کرد. اگر شهدای دیگر در سال‌های گذشته به شهادت نرسیده بودند امروز حماس و جهاد چنین قدرتمند نبود که بتواند در مقابل تمام دنیای استکبار بایستد.

رحیمیان تصریح کرد: امروز جنگ، جنگ جهانی است و آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و مزدوران منطقه‌ای آن‌ها تلاش می کنند حماس را شکست دهند، اما بیش از یکسال است نه تنها موفق نشدند بلکه برعکس امروز بالاترین دستاورد را از شهدای مظلوم غزه بدست آوردیم.

وی اظهار کرد: اگر میلیاردها دلار هزینه می‌شد این طور که به دست دشمن، این حقیقت برای دنیا آشکار شد و در آمریکا و دیگر کشورها فریاد دفاع از فلسطین و ستمگری به گوش جهانیان رسید نمی‌شد، این‌ها نشانه پیروزی خط مقاومت است.

رئیس جمعیت دفاع از ملت فلسطین در پایان خاطرنشان کرد: یحیی السنوار مرد بزرگی که جهاد کرد، این شهادت بر او مبارک باد، این شهادتی که مظلومیت این ملت را آشکار کرد و ان شاء الله پیروزی را هر چه سریع تر فراهم خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha