معاون استاندار یزد: روحیه استکبارستیزی دانش آموزان تقویت شود

یزد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: ترویج روحیه حماسی و استکبارستیزی در بین دانش آموزان موضوع مهمی است که باید بیش از گذشته تقویت و به آن پرداخته شود.

به گزارش ایرنا، " اسماعیل دهستانی " روز سه‌شنبه در نشست برنامه ریزی بزرگداشت ۱۳ آبان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و مسئولان برگزار شد افزود: آگاه سازی دانش آموزان نسبت به نقشه‌های دشمنان و آمریکا باید مدنظر باشد.

وی با بیان اینکه یوم الله ۱۳ آبان فرصتی مناسب برای بیان جنایات استکبارجهانی به خصوص در ارتباط با کشتار مردم ستمدیده غزه است ادامه داد: در قالب برنامه های فرهنگی و هنری و تولید محتوا باید برای تحقق جهاد تبیین و آشنا کردن نسل جوان با اهداف شوم دشمنان بهره گرفت.

این مسئول گفت: هم‌اکنون توطئه‌های استکبار جهانی علیه نسل جوان و دانش آموزان است و باید با اجرای برنامه های مناسب فرهنگی و حماسی این نسل را بیش از گذشته با اهداف شوم استکبار آشنا کرد و روحیه حماسی و استکبار ستیزی در بین دانش آموزان افزایش یابد.

معاون استاندار یزد: روحیه استکبارستیزی دانش آموزان تقویت شود

دهستانی با اشاره به اینکه در مقطع حساس در جنگ با استکبار و با رژیم منحوس و کودک کش اسرائیل هستیم تاکید کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان باید با حضور گسترده آحاد مردم و نسل جوان پرشورتر از سال‌های گذشته در استان برگزار شود.

همچنین آیت الله " محمدرضا ناصری " نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به اهمیت برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبارجهانی اشاره و تحقق جهاد تبیین را برای همگان یک امر مهم ذکر کرد که بسیار اهمیت دارد.

همچنین حجت‌الاسلام " محمد حسین متوسل " رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از همکاری بخش های مختلف و مردم با این شورا در برگزاری باشکوه مراسم های مختلف تشکر کرد و گفت: باید مراسم امسال ۱۳ آبان پرشور برگزار شود.

در این نشست با بررسی چگونگی برپایی برنامه‌های ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اعضای به طرح نظرات خود در خصوص برگزاری باشکوه‌ آن پرداختند.

در روز ۱۳ آبان ۱۳۴۳، مأموران رژیم شاه، حضرت امام خمینی(ره) را در قم دستگیر و به دستور آمریکا به ترکیه تبعید کردند، همچنین در روز ۱۳ آبان ۱۳۵۷، دانش آموزان تهرانی در اعتراض به دخالت های آمریکا در ایران راهپیمایی کردند ولی دژخیمان رژیم شاه به آنان حمله کرده و آنان را به خاک و خون کشید.

در روز ۱۳ آبان ۱۳۵۸، دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، لانه جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر و جاسوسان آمریکایی را به گروگان گرفتند و بدین ترتیب مبارزه ضد آمریکایی مردم ایران ابعاد جدیدتری پیدا کرد، بنابراین نمایندگان مجلس شورای اسلامی این روز را به روز ملی مبارزه با استکبار نامگذاری کردند.

استان یزد یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha