عضو هیات رئیسه مجلس: شفافیت منابع و مصارف از نکات مثبت لایحه بودجه ۱۴۰۴ است

تهران- ایرنا- عضو هیات رئیسه مجلس با تاکید بر این که یکی از نقاط برجسته و مهم لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ شفافیت در منابع و مصارف است، گفت: معافیت مالیاتی حقوق بگیران تا سقف دریافتی ۲۴ میلیون تومان در ماه از دیگر ویژگی‌های لایحه بودجه سال آینده است.

مجتبی یوسفی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: ارائه لایحه بودجه در زمان مقرر از ویژگی های بودجه به شمار می‌رود، در این راستا از رئیس جمهور تشکر می کنیم.

عضو هیات رئیسه مجلس با تاکید بر این که یکی از نکات برجسته و مهم لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ شفافیت در منابع و مصارف لایحه بودجه است، افزود: در لوایح بودجه سال‌های قبل بعضی از منابع درآمدی دولت در سرجمع نمی‌آمد به عنوان مثال بخشی از درآمدهای هدفمندی یارانه‌ها یا بخشی از درآمدهای حاصل از فروش نفت در منابع بودجه حساب نمی‌شد اما در لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ تمامی این درآمدها جز منابع بودجه آمده است.

یوسفی خاطرنشان کرد: معافیت مالیاتی حقوق بگیران تا سقف دریافتی ۲۴ میلیون تومان در ماه از دیگر ویژگی‌های لایحه بودجه سال آینده است، در بودجه سال ۱۴۰۳ تا سقف دریافتی ۱۲ میلیون تومان در ماه را از پرداخت مالیات معاف کرده بودیم اما در بودجه سال آینده دولت این میزان را به ۲۴ میلیون تومان افزایش داده است.

به گزارش ایرنا، لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ در بخش احکام روز سه‌شنبه اول آبان ماه از سوی مسعود پزشکیان رئیس جمهور به مجلس تقدیم شد تا برای تصویب در دستور کار مجلس قرار گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha