لیگ نخبگان آسیا؛ تساوی استقلال و النصر در نیمه نخست

تهران- ایرنا- نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال ایران و النصر عربستان در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.

به گزارش سه‌شنبه‌شب ایرنا، تیم‌های استقلال و النصر عربستان امروز در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه راشد شهر دوبی به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

قضاوت این مسابقه را «ادهم مخادمه» با کمک‌های «محمد حسن الکلاف» و «نادی الرواله» بر عهده دارند.

استقلال که چند روز پیش در لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن اصفهان شکست سنگینی را متحمل شد، به دنبال این است تا نمایش خوب و متفاوتی را مقابل تیم پرستاره النصر به نمایش بگذارد.

آبی‌پوشان ایران لیگ نخبگان آسیا را با جواد نکونام استارت زدند. در گام اول الغرافه را سه بر صفر شکست دادند و در بازی دوم به السد قطر ۲ بر صفر باختند تا نکونام استعفا و استقلال را ترک کند. حالا در گام سوم در شرایطی سهراب بختیاری‌زاده را به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت دارد که پیتسو موسیمانه، سرمربی جدید این تیم از روی سکوها نظاره‌گر عملکرد شاگردان آینده‌اش خواهد بود.

النصر با شرایط بسیار ایده‌آل روبه‌روی استقلال قرار گرفته است. این تیم با استفانو پیولی، سرمربی صاحب نام خود که به تازگی هدایت این تیم را بر عهده گرفته است، ۶ بازی اخیر را با پیروزی پشت سر گذاشته است. تیم ثروتمند عربستانی با ستارگانی همچون کریستیانو رونالدو، مارسلو بروزوویچ،اوتاویو مونتیرو در این فصل لیگ نخبگان آسیا یکی از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شود.

دقایق حساس بازی:

دقیقه ۵: پاس رامین رضاییان پشت محوطه جریمه النصر عربستان به مهرداد محمدی رسید، در شرایطی که این بازیکن قصد داشت به سمت دروازه این تیم شوت‌زنی کند، بر اثر برخورد با آیمریک لاپورت روی زمین افتاد و دچار مصدومیت شد، محمدی دیگر نتوانست به بازی ادامه داده و جای خود را به علی‌رضا کوشکی داد.

دقیقه ۱۸: همکاری خوب و پاسکاری نواف البوشل با سادیو مانه باعث شد تا البوشل فرصت مناسبی پیدا کند اما ضربه این بازیکن توسط سید حسین حسینی مهار شد.

دقیقه ۲۱: شوت کریستیانو رونالدو از گوشه محوطه جریمه استقلال از کنار دروازه استقلال به خارج رفت.

دقیقه ۳۲: شوت اوتاویو مونتیرو پس از برخورد به مدافعان استقلال پله شد و در دستان حسینی آرام گرفت.

دقیقه ۳۶: همکاری خوب استقلالی‌ها باعث شد تا توپ در پشت محوطه جریمه النصر به جلال‌الدین ماشاریپوف برسد. این بازیکن اقدام به شوت‌زنی کرد که توپ با اختلاف ناچیزی از بالای دروازه النصر به خارج رفت.

دقیقه ۴۳: پاس پشت پا و دیدنی رونالدو به آنجلو گابریل رسید اما سید حسین حسینی با شیرجه بلند توپ را دفع کرد تا مهاجم النصر فرصت گلزنی پیدا نکند.

نیمه اول این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، سامان فلاح، حسین مرادمند، ابوالفضل جلالی، رامین رضاییان، دیدیه اندونگ، زبیر نیک‌نفس، محمدحسین اسلامی، جلال‌الدین ماشاریپوف و مهرداد محمدی (علیرضا کوشکی)

ترکیب النصر:

بنتو، آیمریک لاپورت، محمد سیماکان، نواف بوشل، سالم النجدی، عبدالله الخیبری، مارسلو بروزوویچ، اوتاویو مونتیرو، آنجلو گابریل، سادیو مانه و کریستیانو رونالدو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha