جولان پهپادهای حزب‌الله در آسمان حیفا و فرار یک میلیون صهیونیست به پناهگاه + فیلم

تهران- ایرنا- منابع رسانه‌ای از حمله پهپادی حزب‌الله لبنان به مناطقی در شمال فلسطین اشغالی و به ویژه شهر اشغالی حیفا و ناکامی سامانه‌های پدافندی ارتش رژیم صهیونیستی در رهگیری پهپادها خبر دادند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از شبکه المیادین، رسانه‌های صهیونیستی در این باره گزارش دادند که آژیر هشدار نفوذ پهپاد در نهاریا، عکا و خلیج حیفا به صدا درآمده است.

بر پایه این گزارش، آژیرهای خطر در مناطق مذکور از ۲۰ دقیقه قبل به صدا درآمده و متوقف نمی‌شود.

رادیو ارتش رژیم اشغالگر در این باره نیز اعلام کرد: سیستم ناوبری GPS در تل آویو به دلایل امنیتی مربوط به نفوذ یک پهپاد از جنوب لبنان غیرفعال شد.

️ رسانه‌های صهیونیستی همچنین اعلام کردند که پس از حضور پهپادهای حزب‌الله، آژیر هشدار در پایگاه هوایی رامات داوید به صدا درآمد.

این رسانه‌ها همچنین گزارش دادند که در پی این حمله پهپادی، بیش از یک میلیون شهرک نشین صهیونیست به پناهگاه‌ها فرار کرده‌اند.

در همین راستا، منابع امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حزب الله لبنان یک عملیات ترکیبی را با شلیک چند موشک و همچنین پرتاب ۳ فروند پهپاد به سمت حیفا انجام داده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد نیروی هوایی همچنان به دنبال پهپادهای حزب‌الله است و به ساکنان مناطق اطراف حیفا هشدار داده‌است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی همچنین از مشارکت بالگردهای نظامی برای پیدا کردن پهپادهای حزب‌الله لبنان خبر داد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد همچنان تلاش برای رهگیری و پیدا کردن پهپادهای لبنانی ادامه دارد. این در حالی است که برخی منابع از انفجار یک پهپاد دیگر در تل‌آویو خبر می‌دهند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کردند که یک پهپاد حزب الله به پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی در شمال شرق الخضیره اصابت کرده است.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه همچنان ادامه دارد.

طبق گزارش وزارت بهداشت لبنان، حملات تا این لحظه حدود ۲ هزار و ۵۴۶ شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده است؛ حزب الله از همان دقایق اولیه، عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روزها و ساعت های گذشته با پرتاب صدها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرده است و همچنین به شکار نظامیان و ادوات زرهی اشغالگران در نبرد زمینی ادامه می دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha