۱ آبان ۱۴۰۳، ۲۰:۳۷
کد خبر: 85636307
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

محموله هشت میلیارد ریالی لباس قاچاق در توقیف مرزداران آستارا

آستارا - ایرنا - سرپرست هنگ مرزی آستارا گفت: هشت میلیارد ریال لباس قاچاق در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ "حمید باقری" سه شنبه شب در تشریح این خبر به ایرنا اظهار کرد: در راستای اجرای طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا و ارز و تحقق طرح امنیت محله محور، مرزداران این فرماندهی با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی، از ورود مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق از محور مواصلاتی به شهرستان با خبر شدند و دستگیری قاچاقچیان را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران اطلاعات این فرماندهی در تعامل خوب با ماموران انتظامی، در یک عملیات غافلگیرانه چهار دستگاه خودرو حامل پنج هزار و ۸۰۴ ثوب لباس قاچاق به ارزش ریالی هشت میلیارد ریال را توقیف کردند و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سرپرست هنگ مرزی شهرستان آستارا تاکید کرد: مرزداران آستارایی همواره هوشیار و در خدمت مردم ایران اسلامی در راستای حفظ امنیت و آرامش آنها از هیچ اقدامی فروگذار نخواهند بود و در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و هرگونه ناهنجاری، کوچکترین مماشاتی با متخلفان نخواهند داشت.

سرهنگ باقری با تاکید بر اینکه پلیس با تمام توان با سودجویان، قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کند، تصریح کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان بندری آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت همجوار با استان اردبیل و جمهوری آذربایجان است.

این شهرستان سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha