مورایس: آسیا هنوز برای ما تمام نشده است/ شارجه شایسته برد بود

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: رقابت‌ها هنوز تمام نشده و سه بازی دیگر در پیش است اما فعلاً باید روی بازی بعدی در لیگ تمرکز کنیم.

به گزارش سه‌شنبه‌شب ایرنا، ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با شارجه امارات گفت: صحبت کردن در مورد بازی ساده است. نتیجه نشان داد بازی چطور بود؛ شارجه از اول تمرکز نشان داد و پرس از عقب و ضدحمله در دستور کار و بازیکنان خوبی برای ضدحمله داشتند. بازیکنان شارجه بیشتر از ما بازی مستقیم انجام دادند زیرا به این طور بازی کردن وفق پیدا کرده بودند؛ بعد از گل اول کنترل بهتری داشتیم و در نیمه دوم می‌توانستیم برتری داشته باشیم.

وی افزود: روی یک حرکت خوب حریف و تمرکز کم‌تر خط دفاعی ما گل دوم را خوردیم. آن زمان ریسک کردیم تا زمانی که بازی ۳ بر یک و سخت شد. به نظرم آن‌ها لیاقت برد را داشتند زیرا تمرکز و تلاش از خودشان نشان دادند. گرچه رقابت‌ها هنوز تمام نشده و ۳ بازی دیگری مانده است اما فعلاً باید روی بازی بعدی در لیگ(برتر) تمرکز کنیم.

سرمربی سپاهان در مورد تغییر ترکیب شارجه نسبت به ترکیب مورد انتظارش اظهار داشت: انتظار تغییر می‌رفت زیرا آن‌ها اخیراً بازی کرده بودند. برخی بازیکنان نیمه دوم اضافه شدند که بازیکنان خیلی خوبی هستند. البته به نظرم در این بازی تغییر خاصی نداشتند و سازماندهی یکسان بود اما امروز یک هافبک آن‌ها عقب‌تر بازی می‌کرد و با سه نفر از عقب بازی‌سازی می‌کردند. شارجه تیم خوبی است و کیفیت بازی آن‌ها در این رقابت‌ها جذاب است. معتقدم که شارجه یک تیم خوب با مربی خوب و کیفیت تاکتیکی بود.

در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در سطح ۲ سپاهان با نتیجه ۳ بر یک برابر شارجه شکست خورد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha