بانوان آذربایجان غربی به جبهه مقاومت طلا اهدا کردند

ارومیه- ایرنا- مسوول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: در راستای پویش همدردی با مردم لبنان و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری، تعدادی از بانوان و دختران در این استان، طلاهای خود را به جبهه مقاومت اهدا کردند.

لیلا رجب، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیرو دستور و تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک به جبهه مقاومت، تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از روز اول وارد این میدان شده است و ضمن برگزاری جلسات تبیینی و روشنگری در مدارس، مساجد، هیئات مذهبی وجمع بانوان، پویشی را نیز همگام با سایت رهبری تحت عنوان همدردی با لبنان و غزه جهت کمک به مردم مظلوم فلسطین و لبنان راه‌اندازی کرده است.

وی ادامه داد: این پویش از اول هفته در اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی راه‌اندازی شده است که مردم استقبال خوبی از آن داشته‌اند و در سه روز گذشته تاکنون ۲ گوشواره، یک گردنبند و مدال، یک انگشتر و چهار نیم ست طلا و ۶ عدد النگو به جبهه مقاومت از سوی بانوان اهدا شده است و این پویش روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت.

مسوول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد: این نهاد مسوول جمع‌آوری اقلام و طلاجات بانوان و کمک‌های مومنان جهت کمک به جبهه مقاومت مشخص شده است و بانوان و مومنان با مراجعه به این معاونت می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود را اهدا کنند.
اهدای طلا به جبهه مقاومت توسط تعدادی از بانوان آذربایجان‌غربی

وی افزود: کمک‌های نقدی بانوان و مومنان متدین در همان‌جا و در حضور خود اهدا کننده به سایت رهبری و حساب دفتر رهبری جهت کمک به مردم لبنان واریز می‌شود.

رجب ادامه داد: این پویش بصورت گسترده درشهرستانها نیز راه اندازی خواهد شد و برای راه اندازی آن بانوان ولایی، تشکل های قرآنی و هیاتی و همچنین طلاب مبلغ کمک خواهند کرد.

مسوول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی افزود: زنان آذربایجان غربی استقبال خوبی از این پویش کردند و بی شک این روند بیش از بیش پرشورتر خواهد بود.

به گزارش ایرنا،نوجوان ۱۴ ساله اهل ارومیه ای (عضو دختران حاج قاسم) به همراه مادرش همه طلاهای خود را و همسر شهید روحانی بزرگوار شهید قاسم کاظمی از انجمن همسران شهدای ارومیه در راستای لبیک به ندای رهبری و پویش همدردی با لبنان ، ۶۰ گرم طلا به مبلغ تقریبی ۳۰۰ میلیون تومان برای جبهه مقاومت اهدا کردند.

اهدای طلا به جبهه مقاومت توسط تعدادی از بانوان آذربایجان‌غربی

براساس این گزارش زنان آذربایجان غربی باردیگر همانند دوران دفاع مقدس غیرت و شجاعت خود را به نمایش گذاشته و همانند هشت سال جنگ تحمیلی از دارایی های خود گذشته و طلا و زیور آلات خود را این بار تقدیم جبهه مقاومت می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha