پویش قیام طلایی در آذربایجان‌غربی ادامه دارد/جمع‌آوری دهها قطعه طلای اهدایی

ارومیه- ایرنا- معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌غربی با اشاره به برگزاری پویش قیام طلایی در مدارس علمیه خواهران استان گفت: در قالب این پویش دهها قطعه طلا از سوی بانوان در سراسر استان جمع آوری شده است.

سمیه مرتاض روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون سه سرویس طلا، سه عدد النگو، ۱۲ عدد سکه پارسیان، هشت عدد انگشتر، پنج قطعه گوشواره، ۶ عدد گردنبند، ۲۵میلیون وجه نقد، ۱۰ عدد پتو و مقداری لباس در این پویش جمع‌آوری شده است.

وی اضافه کرد: یکی از رسالت‌های حوزه‌علمیه خواهران عملیاتی کردن فرمایشات رهبر معظم انقلاب به ویژه در ابعاد اجتماعی و به نمایش گذاشتن چهره‌ای از الگوی اسلامی زن در عرصه‌های مختلف است.

وی اظهار کرد: با توجه به مسائل اخیر غزه و لبنان و حمله وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی به لبنان و قتل عام مردم این کشور، پویش قیام طلایی در حوزه علمیه آذربایجان‌غربی راه اندازی شده است.

معاون حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی ادامه داد: این پویش با همکاری مدیران، کارکنان و اساتید مدارس علمیه سراسر آذربایجان‌ غربی راه‌اندازی شده و جهت کمک به مردم لبنان و غزه کمک‌های غیر نقدی مؤمنان را جمع‌آوری کرده و به جبهه مقاومت ارسال می کند.

مرتاض گفت: همچنین کمک‌های نقدی به شماره حسابی که دفتر رهبری اعلام کرده، در حضور اعطا کننده و خیّر واریز می‌شود.

وی افزود: وجوه نقدی، طلا، پتو و لوازم مورد نیاز آوارگان سوری، لبنانی و فلسطینی در این مراسم و همایش‌ها جمع‌آوری شده است که بعد تکمیل به جبهه مقاومت ارسال خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha