صالحی امیری: تغییر مدیرانِ میراث احساسی و سلیقه‌ای نیست

تهران- ایرنا- وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری درباره انجام تغییرات در سطح مدیریتی این وزارتخانه گفت: تغییرات در دستگاه ما کاملا تخصصی و فنی است و مبتنی بر سلایق و رویکردهای احساسی قطعاً نخواهد بود؛ تغییر ذات یک دستگاه برای پویایی است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، سیدرضا صالحی‌امیری روز چهارشنبه در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری در استان آذربایجان شرقی، ۳۵۰ غرفه از ۳۱ استان و ۸ غرفه از ۸ کشور همسایه شرکت داشتند. براساس آماری که مدیریت نمایشگاه به من ارائه داده است، بیش از ۱۰۰ هزار نفر از نمایشگاه صنایع دستی، گردشگری و اتومبیل‌رانی تبریز بازدید کردند که اتفاق بسیار خوبی بود و این وضعیت در استان ها و شهرهای مختلف ادامه دارد.

هر هفته بازدید استانی خواهیم داشت

وی افزود: در حال حاضر عازم همدان، ملایر و نهاوند هستم و ان‌شاءالله هر هفته روند وضعیت صنایع دستی ، گردشگری و میراث فرهنگی را در استان ها دنبال خواهیم کرد.

صالحی‌امیری درباره تغییرات مدیریتی در وزارتخانه هم گفت: راجع به تغییرات در دستگاه به طور طبیعی هر دستگاهی تغییراتی خواهد داشت و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم.

وی اظهار داشت: به طور طبیعی هر دستگاهی تغییرات خواهد داشت. ما هم در استان‌ها و هم در ستاد تغییراتی داریم و تاکنون هم تعدادی تغییر کردند و تعدادی هم در مسیر استعلام برای تغییرات هستند. اما این تغییرات در دستگاه ما کاملا تخصصی و فنی است و مبتنی بر سلایق و رویکردهای احساسی قطعاً نخواهد بود. تغییر ذات یک دستگاه است برای اینکه پویایی داشته باشه باشد.

در حال تکمیل...

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha