متصدی متخلف جایگاه سوخت در میاندوآب هفت میلیارد ریال جریمه شد
عکس آرشیوی است

مهاباد- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: متصدی متخلف جایگاه سوخت در میاندوآب که بنزین را خارج از ضوابط عرضه می کرد، به پرداخت هفت میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی، حسین نجف زاده روز چهارشنبه در این خصوص اظهار کرد: ماموران شرکت پخش فرآوردهای نفتی منطقه میاندوآب گزارش تخلف را در بازرسی از یکی از جایگاههای سوخت کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی اضافه کرد: پرونده متصدی جایگاه سوخت برای عرضه خارج از ضوابط بنزین به ارزش ۲ میلیارد و ۳۷۳ میلیون ریال در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان میاندوآب رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی ، تخلف انتسابی را محرز و متخلف را به پرداخت چهار میلیارد و ۷۴۶ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر میزان تخلف محکوم کرد.

وی اظهار کرد: شعبه همچنین حکم به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۷۳ میلیون ریال از بابت مال از بین رفته صادر و در مجموع متخلف را به پرداخت هفت میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گزارش ایرنا، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب با قرار گرفتن در محور مواصلاتی شمال غرب کشور مسوولیت تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی بنزین موتور، نفت‌گاز و نفت سفید به ۱۱ شهرستان جنوب استان آذربایجان غربی را به‌عهده دارد و هم اکنون ۳۰ باب جایگاه تک منظوره سی ان جی و ۷۶ باب جایگاه ۲ منظوره (بنزین،نفت‌گاز، سی‌ان‌جی) در شهرهای مختلف جنوب آذربایجان غربی فعالیت می کنند.

میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha