معاون وزیر بهداشت: پنج هزار نفر از دانشجویان متقاضی خوابگاه متاهلی هستند

بجنورد- ایرنا- معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اکنون پنج هزار نفر از دانشجویان علوم پزشکی کشور متقاضی خوابگاه متاهلی هستند که زیرساخت های موجود جوابگوی تنها یکهزار و ۲۰۰ نفر از متاهلان است.

به گزارش ایرنا، دکتر مسعود حبیبی روز چهارشنبه در حاشیه تکریم و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پذیرش رشته پزشکی در سال های اخیر اکنون با کمبود خوابگاه مواجه هستیم.

وی افزود: تامین زیرساخت های رفاهی به سرعت برای دانشجویان با توجه افزایش پذیرش ها در رشته پزشکی امکان پذیر نبوده اما وزارت بهداشت تامین خوابگاههای دانشجویی را در اولویت قرار داده است.

دکتر حبیبی خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سعی می کند خدمات رفاهی به بهترین نحو ممکن به دانشجویان ارایه شود.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت خیران برای ساخت خوابگاه دانشجویی، گفت: وزارت بهداشت بسته هایی تعریف کرده تا از ظرفیت همه بخش های کشور به ویژه خیران برای ساخت خوابگاه استفاده کند.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: در این بین ساخت خوابگاه های متأهلی نیز با توجه به اینکه ۵۰ هزار دانشجوی متاهل وجود دارد در اولویت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha