پیام تسلیت نایب‌رئیس مجمع جهانی اهل بیت در پی شهادت سید هاشم صفی‌الدین

اراک - ایرنا - نایب‌رئیس مجمع جهانی اهل بیت(ع) با صدور پیامی شهادت «سید هاشم صفی‌الدین» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در حمله رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت.

آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» در این پیام که نسخه‌ای از آن روز چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده است: شهادت مظلومانه برادر گرامی و ارزشمند شهید حجت‌الاسلام و المسلمین آقای سیدهاشم صفی الدین (رض) که به دست جنایتکاران صهیونیزم با جمع دیگری از عزیزان حزب‌الله در بمباران‌های هوایی ضاحیه بیروت به شهادت رسیدند، به حضرت بقیه الله (عج) و رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی، بیت شریف صفی الدین و حزب الله و مردم شریف لبنان و جبهه مقاومت و ارادتمندان به آن عزیزان در سراسر عالم را تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

در ادامه این پیام آمده است: شهادت این بزرگوار در کنار شهدای گرانسنگ دیگری مانند شهید سیدالشهدای مقاومت سیدحسن نصرالله، شهید فداکار یحیی سنوار، اسماعیل هنیه، سرلشکر نیلفروشان و شهیدان شیخ احمد یاسین، سید عباس موسوی، فتحی شقاقی، عماد مغنیه، شهید فؤاد شکر و همه شهدای عزیز که در اوج مظلومیت به لقاءالله پیوستند و مکتب عاشورا و کربلا را زنده کردند و به همه آزادیخواهان درس غیرت و شجاعت و شهامت آموختند و پرده از چهره کریه جباران و جنایتکاران صهیونیزم و اربابان جنایتکار آنها برداشتند، برای اسلام و امت اسلامی و ملت‌های فداکار منطقه مایه شرافت و سربلندی و برای دیوانگان وحشی و آدم‌کش و طراحان خون‌آشام مایه ننگ‌وعار ابدی و رسوایی مدعیان دموکراسی و حقوق بشر غربی است.

نایب‌رئیس مجمع جهانی اهل بیت(ع) در این پیام آورده است: این عزیزان پاکباخته راه عزت و آزادی و هیهات منا الذله را رقم زدند و جلوه‌های نورانی کربلا و عاشورا و بدر و احد را به نمایش گذاشتند و سر وعده خود با خداوند ایستادگی کردند و به عهد خود با خداوند وفا کردند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در این پیام آورده است: نوع جنایات صهیونیستها و حمایت‌های آمریکا و غرب نشاندهنده سیاست‌های استکبار و نقشه‌های خائنانه آنها برای منطقه و فلسطین و لبنان و سایر مناطق است و آن‌ها تصور می‌کنند با شهادت رهبـران و بمباران و ویرانی شهر و روستاها، بیمارستان‌ها، مدارس، مساجد و قتل عام مردم می‌توانند حزب الله و مقاومت و حماس را نابود کنند و اهداف پلید خودشان را تحمیل کنند و مزدوران تبهکار خود را حاکم نمایند. البته این آرزوهای شیطانی را باید به گور ببرند و بدانند ملت‌های منطقه زنده‌اند و بر عهد خود با شهدا و شهدای مقاومت ایستاده‌اند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: پیروزی جبهه مقاومت مقابل صهیونیست‌های جایتکار، نصرت و پیروزی اسلام و مسلمین و مردم شریف لبنان، فلسطین، سوریه، عراق، یمن و امت اسلامی و در نهایت آزادی قدس شریف و فلسطین مظلوم را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی این جنبش در حمله رژیم صهیونیستی به بیروت به شهادت رسیده است.