راه اندازی دادگاه‌های صلح، رسیدگی به پرونده‌ها را شتاب می‌دهد

بجنورد-ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: راه‌اندازی دادگاه‌های صلح جدای از افزایش دقت، رسیدگی به پرونده‌ها را شتاب می‌دهد.

به گزارش ایرنا، محمدرضا حسین‌نژاد روز چهارشنبه در آیین افتتاح دادگاه های صلح شهرستان بجنورد اظهارکرد: با تلاش مجموعه دادگستری استان اقدامات خوبی در راه اندازی دادگاه های صلح و سرعت عمل در رسیدگی به پرونده های قضایی انجام شده است.

وی با بیان اینکه فلسفه شکل گیری شوراهای حل اختلاف افزایش سرعت و دقت در رسیدگی به انبوه پرونده‌ها است، افزود: با راه اندازی دادگاه‌های صلح، سرعت رسیدگی به پرونده‌ها افزایش می‌یابد.

حسین نژاد با اشاره به هم افزایی نهادهای اجرایی، قضایی و انتظامی در استان، گفت: حاصل این همکاری و مشارکت امنیت و وحدت بی نظیری است که در استان حاکم است.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: با هم افزایی دستگاه های اجرایی، قضایی و انتظامی روند توسعه در استان به خوبی پیش می رود.

وی با اشاره به جنایت های رژیم صهیونیستی در لبنان و غزه، اظهار ادامه داد: به لطف خداوند و با اتحاد و وحدت همه مسلمانان به زودی شاهد نابودی این رژیم سفاک خواهیم بود.

خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمالشرق کشور واقع است و ۲۵ نقطه شهری دارد که ۴۴ درصد از جمعیت این استان در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha