ثبت‌نام دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه فناوری‌های پیشرفته پکن آغاز شد

تهران- ایرنا- ثبت‌نام دانش‌بنیان‌ها در بیست و ششمین نمایشگاه فناوری‌های پیشرفته پکن با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری آغاز شد.

به گزارش گروه علمی ایرنا، بیست‌وششمین نمایشگاه فناوری‌های پیشرفته چین CHTF با تمرکز بر حوزه هایی همچون فناوری‌های ارتباطات و اطلاعات، هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و ماشین آلات پیشرفته از ۲۴ تا ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۳ در شهر شتزن چین برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه شرکت‌های دانش بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی به عرضه آخرین محصولات و دستاوردهای فناورانه خود می‌پردازند.

ثبت‌نام دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه فناوری‌های پیشرفته پکن آغاز شد

شرکت‌های دانش‌بنیان‌های متقاضی حضور در این نمایشگاه تا روز پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۳ فرصت دارند در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir ثبت‌نام کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۸۶۰۳۷۶۲۲ و ۰۹۱۲۰۷۰۸۴۳۳ تماس گیرند.

بر اساس اعلام صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، یکی از برنامه‌های این صندوق در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور شرکت‌های دانش بنیان و فناور در نمایشگاه‌های دائمی‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha