آیت الله جزایری: توسعه خوزستان با کمک کارشناسان و نخبگان محقق خواهد شد + فیلم

اهواز- ایرنا- زعیم حوزه های علمیه خوزستان و عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ظرفیت های استان در حوزه های مختلف اقتصادی و تولیدی گفت: همواره باید توجه داشت که توسعه خوزستان با کمک کارشناسان و نخبگان محقق خواهد شد و در این راه باید به استاندار جدید کمک کرد.

به گزارش ایرنا آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه استاندار خوزستان با حضور وزیر کشور در سالن علی هاشمی استانداری خوزستان اظهارکرد: در نظام‌ جمهوری اسلامی همه باید همت کنیم تا سرباز امام زمان (عج) باشیم.

وی با بیان اینکه خوزستان قطب کشاورزی کشور است ادامه داد: تولید 2 میلیون تن گندم در استان ظرفیت قابل توجهی است که در امنیت غذایی کشور نقش تاثیرگذاری دارد.

زعیم حوزه های علمیه خوزستان تصریح کرد: این استان در بحث پتروشیمی، فولاد و نفت سرآمد کشور است و در کنار این ذخایر باید به آینده استان توجه کنیم.

آیت الله جزایری با تاکید بر اینکه تدوین برنامه و نقشه توسعه ای برای استان ضروری است گفت: این اقدام باعث می شود تا در چهار سال آینده شاهد پیشرفت های بیشتری در حوزه های مختلف برای استان خوزستان باشیم.

وی تاکید کرد: مشکلات استان خوزستان باید توسط تیم های کارشناسی و متخصص مورد بررسی قرار گیرد تا در مسیر توسعه استان با برنامه های کاربردی گام برداشته شود.

زعیم حوزه های علمیه خوزستان در خصوص استاندار جدید خوزستان گفت: موالی زاده از لحاظ اخلاقی، شخصیتی ارزشمند است که باید در مسیر اداره استان به او کمک کرد.

وی یادآورشد: باید در کنار استاندار جدید باشیم و برای موفقیت او تلاش کرد چراکه موفقیت وی، پیروزی برای استان خوزستان محسوب می شود.

در این مراسم باحضور وزیر کشور، علی اکبر حسینی محراب استاندار پیشین تکریم و سید محمدرضا موالی زاده به عنوان استاندار جدید خوزستان توسط وزیر کشور معارفه شد.

حسینی محراب از هشتم دی ماه ۱۴۰۱ تاکنون به عنوان استاندار خوزستان خدمت می‌کرد و سرانجام در جلسه هیات دولت سید محمدرضا موالی زاده به عنوان استاندار جدید انتخاب شد.

از جمله سوابق استاندار جدید خوزستان می‌توان به نمایندگی مردم اهواز در دوره‌های چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، مدیر کلی سیاسی وزارت کشور و سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور الجزایر اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha