تاکید سرپرست معاونت سیاسی استاندار یزد بر توجه ویژه به توسعه ورزش بانوان

یزد _ایرنا _سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: با مناسب سازی و استفاده از ظرفیت های موجود، زمینه حضور بیش از بیش بانوان برای استفاده از اماکن ورزشی مهیا شود. 

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری یزد، '"اسماعیل دهستانی "در آئین افتتاح استخر شهید آیت الله رئیسی با اشاره به جایگاه ورزش و اهمیت آن افزود: نقش ورزش در شاخص های مختلف مدیریت استان بر کسی پوشیده نیست و این مقوله نقش مهمی در شادابی، نشاط و ایجاد امید در جامعه ایفا می کند.

وی اظهار کرد: مناسب سازی ظرفیت های موجود برای زمینه سازی حضور بیش از بیش بانوان در اماکن ایجاد شود تا این قشر بدون دغدغه فعالیت های ورزشی خود را ادامه دهند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر توسعه ورزش و عدالت در توزیع امکانات ورزشی افزود: باید بر اساس ظرفیت ها و توانمندی های هر شهرستان در زمینه ورزش همگانی و قهرمانی؛ تدابیری ویژه برای بانوان و آقایان دیده شود و همه رشته های ورزشی مورد توجه قرار گیرند چرا که در این حوزه ها استعدادهای خوبی داریم .

در این مراسم معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان حضور داشت.

این استخر در مساحت یکهزار و ۵۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی در محل ورزشگاه بزرگ یزد برای استفاده بانوان استان احداث شده است.

این مجموعه شامل سالن استخر بزرگسالان ،کودکان، سونا و جکوزی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha