۳ آبان ۱۴۰۳، ۹:۳۳
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85637818
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

در باغ شهادت در کردستان باز باز است

۳ آبان ۱۴۰۳، ۹:۳۳
کد خبر: 85637818
در باغ شهادت در کردستان باز باز است

سنندج- ایرنا- کردستان فرزند غیور دیگری را فدا کرد تا نشان دهد برای دفاع از مرزهای ایران اسلامی، از جان شیرین عزیزترین هایش می گذرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، چهارشنبه، دوم آبان ماه، درگیری دیگری میان نیروهای حافظ امنیت کشورمان با گروهک های تروریستی و معاند در منطقه عمومی بین کامیاران و سروآباد روی داد.

گروهک های ضدانقلاب سعی دارند با نا امن کردن منطقه به مردم ضربه بزنند ولی این بار هم مثل همیشه ناکام می مانند چون مردانی مانند شهید محمد احمدپور هستند که مقابل آنان بایستند و تا آخرین قطره خون از آب و خاک دفاع کنند این رسم همه مرزداران و مرزبانان کردستانی در دفاع از خاکی است که کُردها آن را «ناموس» می دانند.

در روزهایی که استکبار جهانی با تهدید، سگ هار منطقه، رژیم غاصب صهیونیستی را به جان مسلمانان انداخته است، گروهک های معاند نیز که دست پرورده صهیونیسم جهانی هستند، سعی در ناامنی داخلی دارند ولی تجربه اوایل انقلاب نشان داده است که کردها، جان می دهند ولی خاک نه.

محمد احمدپور، نیروی مدافع امنیت کامیارانی دیروز جانانه پای آرمان وطن دوستی خود ایستاد و در این راه جان داد.

پیکر شهید امنیت، محمد احمدپور با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا از میدان امام خمینی کامیاران تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

فرماندار کامیاران درباره نحوه شهادت شهید احمدپور اظهار کرد: این شهید والامقام در درگیری با اشرار و گروهک‌های ضدانقلاب و به خاطر دفاع از امنیت به شهادت رسید.

کیانوش ثقفی‌نیا افزود: شهید احمدپور در منطقه عمومی بین کامیاران-سروآباد در درگیری با ضدانقلاب جانش را تقدیم انقلاب کرد.

شهید محمد احمدپور اهل کامیاران است که از وی ۲ فرزند دختر و یک پسر به یادگار مانده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha