۴ آبان ۱۴۰۳، ۱۲:۰۳
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85637901
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۳۰ مورد جانمایی اراضی ملی برای ادارات خراسان‌شمالی انجام شد

بجنورد- ایرنا- رییس اداره طرح های کالبدی اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی گفت: ۳۰ مورد جانمایی اراضی ملی برای دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی استان در سالجاری انجام شد.

مرتضی پورجابری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: وظیفه تامین زمین بر عهده راه و شهرسازی است و در این راستا این تعداد زمین به ادارات متقاضی و نیازمند تخصیص داده شد.

وی افزود: همچنین ۱۲ مورد نقشه تفکیک در اراضی ملی انجام گرفت و ۲ مورد الگوی نمای شهری تدوین و به شهرداری ها ابلاغ شده است.

پورجابری در خصوص اهمیت تفاهم‌نامه مشترک همکاری سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان ثبت اسناد، گفت: این تفاهم‌نامه در مورد قانون حدنگار است که بر اساس آن به طور طبیعی نسبت به شناسایی اراضی مربوط به دولت و سایر دستگاه‌ها اقدام می شود.

رییس اداره طرح های کالبدی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی ادامه داد: این امر می‌تواند نقش پشتیبان و تسریع‌ کننده در شناسایی اراضی دولتی داشته باشد که در مراحل بعدی این اراضی به راه و شهرسازی منتقل خواهد شد.

خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمالشرق کشور واقع است و ۲۵ نقطه شهری دارد که ۴۴ درصد از جمعیت این استان در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha