۳ آبان ۱۴۰۳، ۱۱:۴۰
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85637952
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۸ کیلوگرم تریاک در خرم آباد کشف و ضبط شد

۳ آبان ۱۴۰۳، ۱۱:۴۰
کد خبر: 85637952
۶۸ کیلوگرم تریاک در خرم آباد کشف و ضبط شد

خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: یک دستگاه پژو پارس حامل ۶۸ کیلوگرم تریاک در شهرستان خرم آباد توقیف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار یحیی الهی روز پنجشنبه اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشراف اطلاعاتی از جابجایی محموله مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ از استان های جنوبی به لرستان مطلع شدند و موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با استقرار در محورهای مواصلاتی، خودروی مورد نظر را در ورودی شهر خرم آباد شناسایی و توقیف کردند که در بازرسی از آن ۶۸ کیلوگرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی لرستان ادامه داد: در این رابطه یک نفر دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

سردار الهی بیان کرد: پلیس با رصد شبانه روزی محورهای مواصلاتی اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ را نخواهد داد و با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد.

انهدام باند سارقان مغازه و محتویات خودرو

فرمانده انتظامی لرستان همچنین افزود: در پی سرقت مغازه و محتویات داخل خودرو در شهرستان خرم آباد، موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار الهی افزود: ماموران با تلاش شبانه روزی و اقدامات هوشمندانه پلیسی، ضمن شناسایی باند سارقان، سه نفر را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند که تاکنون به ۲۱ فقره سرقت مغازه و محتویات داخل خودرو معترف شده اند.

وی با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند اظهار داشت: افزایش احساس امنیت مردم مهمترین دغدغه پلیس است و از شهروندان درخواست می شود ضمن رعایت نکات ضروری پیشگیری از سرقت، تمام موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha