رنگرز: کشتی جهان حسرت امکانات ما را می‌خورد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با اشاره به اینکه امکانات فدراسیون کشتی ایران در سطح جهان بی‌نظیر است گفت: باید کشتی‌گیران بهترین استفاده را ببرند چرا که بسیاری از کشورها حسرت امکانات ما را می‌خورند.

به گزارش ایرنا، تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال با کسب ۳ مدال طلا و ۴ مدال برنز عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کرد. برای تیم زیر ۲۳ سال کشورمان علی احمدی وفا در وزن ۵۵ کیلوگرم، محمد ناقوسی در وزن ۸۲ کیلوگرم، فردین هدایتی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا، عرفان جرکنی در وزن ۶۳ کیلوگرم، دانیال سهرابی در وزن ۷۲ کیلوگرم، علی اسکو در وزن ۷۷ کیلوگرم و شایان حبیب زارع در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

حسن رنگرز در جمع اعضای تیم کشتی فرنگی امید کشورمان خاطرنشان کرد: بهترین مقطع زمانی است تا شما بتوانید از آن استفاده لازم را ببرید. استانداردترین کمپ را دارید که تمام دنیا حسرت آن را می‌خورند. تورنمنت، اردو و برنامه فنی نیست که مدنظر من باشد و به علیرضا دبیر گفته باشم و او با آن آن مخالفت کرده باشد.

وی بیان کرد: کدام فدراسیون می‌تواند یک، ۵ و ۶ میلیارد جوایز بدهد و چه طور ما به آلبانی آمده ایم و با هزینه‌های بالای دلاری آب از دل کسی تکان نخورد. بهرتین مقطع زمانی است برای آنکه زندگی خودتان را متحول کنید و مدالتان را کسب کنید. من نایب رییس فدراسوین بودم یک زمانی حسرت آب معدنی و چسب را می‌خوردم و می‌دانم که با هزینه امروز، سپری کردن آن سخت است.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ادامه داد: علیرضا دبیر تکلیف کرد که باید ۵۰درصد تیم مدال طلا بگیرد و همین جا باید بگویم که دانیال سهرابی یک لحظه غفلت نمی‌کرد و یا حتی علی اسکو یک لحظه گرفتار نمی‌شد ما می‌توانستیم در ۹ وزن به ۵ مدال طلا برسیم. در این مسابقات تجربه نشان داد که حضور در تورنمنت‌های خارجی چه میزان در موفقیت فرنگی‌کاران تاثیر گذار است چرا که اگر یاسین یزدی تجربه این رویدادها را داشت چه بسا می‌توانست ما را در وزن ۸۲ کیلوگرم صاحب مدال کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha