همایش تجلی اخلاص در شهرکرد برگزار شد

شهرکرد - ایرنا - همایش تجلی اخلاص با هدف تجلیل از عوامل اجرایی و خادمان و راویان راهیان نور روز پنجشنبه در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش ایرنا، استاندار چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه در این آیین با تقدیر از تلاش دست‌اندرکاران و عوامل اجرایی خادمان و راویان راهیان نور در استان گفت: راهیان نور یک ابتکار بسیار ارزشمند است که به طور قطع می‌تواند کشور را در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن مصون کند.

غلامعلی حیدری افزود: انقلاب اسلامی با سختی‌ها و چالش‌های بسیاری به ثمر رسیده، رشد کرده و به بالندگی رسیده است.

وی اظهار داشت: در دفاع مقدس این سرزمین قهرمانان ملی مهمی داشت که در آن مقطع زمانی از کشور و سرحدات میهن و انقلاب اسلامی دفاع کردند که معرفی این اسطوره به نسل‌های جوان ضروری است.

همایش تجلی اخلاص در شهرکرد برگزار شد

جبهه مقاومت ثمره دفاع مقدس

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) با بیان اینکه جبهه مقاومت تداوم دفاع مقدس است گفت: در دوران دفاع مقدس تمام دنیا مقابل جمهوری اسلامی ایستاده بود و بیشتر کشورها یا با استکبار جهانی همراهی می‌کردند یا اینکه سکوت کرده بودند و هدف از تحمیل جنگ، براندازی نظام اسلامی و از بین بردن اسلام ناب محمدی (ص) بود.

سردار علی محمد اکبری با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی افزود: امروز نیز جنگ بین اسلام و نظام استکباری غرب است.

وی با بیان اینکه مسئولیت مسلمانان را رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه نصر اعلام کردند اظهار داشت: این وظیفه همه مسلمانان است که به هر صورتی در کنار جبهه مقاومت اسلامی قرار بگیرند و زمینه شکست رژیم جعلی اسرائیل را فراهم کنند.

اکبری گفت: هرچند جبهه مقاومت و حزب الله از توانمندی و نیروی انسانی بسیار خوبی برخوردار است و نیازی به حضور نیروی انسانی نیست؛ اما باید به مسئولیت‌های دیگری که در این شرایط بر عهده هر مسلمانی است عمل کرد.

وی جهاد تبیین در جامعه و گفت و گو با مخاطبان برای تبیین ضرورت حمایت از جبهه مقاومت و کمک به مسلمانان را مورد تأکید قرار داد و افزود: قشرهای مختلف مردم برخلاف آنچه برخی ادعا می‌کردند که مردم خسته شده‌اند با انواع کمک‌های خود به مردم مظلوم غزه و لبنان نشان دادند که همچون دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم آل‌الله، در صحنه حضور دارند.

همایش تجلی اخلاص در شهرکرد برگزار شد

اکبری با بیان اینکه دست رژیم صهیونیستی امروز در سکوت سازمان‌های بین‌المللی برای هر جنایتی باز است گفت: ملت ایران ملتی انقلابی و مسلمان هستند و می‌دانند که امروز همان نبرد عاشورایی و علوی است و باید با تمام توان در کنار جبهه مقاوم ایستاد.

وی در خصوص اهمیت اردوهای راهیان نور یادآور شد: اردوهای راهیان نور امروز بهترین راه برای نجات جوانان و نوجوانان در برابر تهدیدهای جنگ نرم دشمن است.

اعزام ۶هزار و ۶۰۰ نفر از چهارمحال و بختیاری به اردوی راهیان نور

مسوول مرکز اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) گفت: سال گذشته بیش از ۶هزار و ۶۰۰ نفر از قشرهای مختلف دانشجویی، دانش‌آموزی، کارمند، استادان دانشگاهی چهارمحال و بختیاری به سرزمین نور اعزام شدند.

همایش تجلی اخلاص در شهرکرد برگزار شد

سرهنگ پاسدار عیسی حیدری افزود: اردوهای راهیان نور در سه منطقه شمال‌ غرب، جنوب غرب و دریایی برگزار می‌شود.

در این آیین از زحمات برنامه‌ریزان، پشتیبانان و همه دست اندرکاران و خادمان و راویان اردوهای راهیان نور در چهارمحال و بختیاری تقدیر شدند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۲ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد و در طول دوران دفاع مقدس بیش از ۲ هزار ۴۰۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha