۳ آبان ۱۴۰۳، ۱۹:۳۸
کد خبر: 85638388
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

اعلام جزئیات مراسم وداع و تشییع پزشک شهید علی حیدری در قم

قم - ایرنا - روابط عمومی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) قم طی اطلاعیه ای جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر شهید دکتر علی حیدری در شهر مقدس قم را اعلام کرد.

در این اطلاعیه که نسخه ای از آن شامگاه پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفته شده آمده است: مراسم وداع با پیکر مطهر شهید دکتر علی حیدری، امشب (۳ آبانماه)، همزمان با مراسم قرائت دعای کمیل در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و همچنین در ساعت ۳ بامداد روز جمعه ۴ آبان ماه در حرم مطهر امامزاده موسی مبرقع (ع) برگزار می شود.

در ادامه این اطلاعیه با اشاره به تشییع پیکر پاک شهید در شهر مقدس قم آمده است: پیکر مطهر شهید حیدری در روز جمعه ۴ آبان ماه، بعد از نماز جمعه، با اقامه نماز به امامت آیت الله اعرافی، از مصلی نمازجمعه تا چهارراه شهدا تشییع خواهد شد.

روابط عمومی سپاه استان قم در پایان این اطلاعیه ، ضمن محکومیت اقدامات تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی آورده است: از کلیه مردم مومن و شهیدپرور استان قم، دعوت می شود که با حضور پرشکوه و دشمن شکن خود در مراسم وداع و تشییع این شهید والامقام، ضمن تجدید عهد و پیمان با شهدای گرانقدر و اعلام همبستگی و حمایت از جبهه مقاومت، اقدامات وحشیانه رژیم نامشروع صهیونیستی و حامیان آن را محکوم نمایند.

مجاهد شهید دکتر علی حیدری پزشک قمی مستقر در لبنان، اول آبانماه در آمبولانس مورد هدف پهپادهای رژیم صهیونیستی قرار گرفت و به شهادتر سید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha