پیام تسلیت وزیر بهداشت در پی شهادت پزشک جبهه مقاومت؛ دکتر حیدری

تهران- ایرنا- محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی، شهادت پزشک جبهه مقاومت دکتر علی حیدری را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا از وبدا، در متن پیام وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی آمده است:

بسم رب الشهدا

من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر

شهادت دکتر علی حیدری، پزشک خدوم، انسان‌دوست، جان‌ بر کف، شجاع، فهیم و نجیب، پس از ۳۳ سال طبابت و کمک به نیازمندان در اقصی نقاط ایران و سال‌ها خدمات پزشکی در لبنان، به دست رژیم جنایتکار صهیونیستی که برخلاف مقررات جهانی از جمله کنوانسیون ژنو در حمایت از کادر سلامت است، موجب تألم و تأثر شدید شد.

هدف‌گیری عامدانه این طبیب مهاجر در هنگام عزیمت برای مداوای مجروحان در استان نبطیه، توسط رژیم غاصب و جنایتکار صهیونی، بار دیگر ضرورت توقف فوری جنایات بی‌شمار آنها را به دنیا نشان می‌دهد.

ضایعه شهادت این پزشک نمونه و ایثارگر و مجاهد فی‌ سبیل‌الله را به همسر، فرزندان، برادران گرامی‌اش، دوستان و جامعه پزشکی ایران و لبنان تسلیت می‌گویم و علو درجات روح بزرگش را، از خداوند منان مسئلت دارم.

به گزارش ایرنا، شهید دکتر علی حیدری، پزشک متعهد از مدتی قبل بنا به وظیفه انسانی و اسلامی خود برای ارائه خدمات درمانی و پزشکی در بیروت مستقر بود که در جریان حمله وحشیانه صهیونیست ها به جمع یاران و هم‌رزمان شهیدش در دفاع مقدس پیوست و قرار است امروز چهارم آبان ماه بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در صحن شرقی آستان مقدس حضرت امام خمینی (ره) به خاک سپرده شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha