۴ آبان ۱۴۰۳، ۱۴:۲۰
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85638774
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه کاشان: مواضع برخی کشورهای عربی در مقابل صهیونیست‌ها شرم‌آور است

کاشان _ ایرنا _ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: مواضع برخی از رهبران کشورهای عربی در مقابل جنایات فجیع رژیم غاصب صهیونیستی و کشتار بیرحمانه مردم مظلوم غزه شرم‌آور است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کاشان در مصلای بقیه‌الله‌الاعظم(عج) این شهر افزود: از سران کشورهای عربی که داعیه رهبری جهان اسلام را دارند، می پرسم مگر شما اسرائیلی هستید که وقتی شهید سنوار که رهبر سنی مذهب و شهید سیدحسن نصرالله رهبر شیعه را به شهادت می‌رسانند، شادی می کنید.

وی تاکید کرد: از نفرین مظلوم بترسید و به مردم آمریکا هم اعلام می کنم اقتدار شما در دست صهیونیست هاست و مالیاتی که شما می پردازید به بمب تبدیل می‌شود و بر سر مردم غزه و لبنان فرود می‌آید، بیدار شوید که این بیداری نزدیک است.

امام جمعه کاشان گفت: رهبر معظم انقلاب پیامی در باره کمک به لبنان صادر کردند و قبلا هم فرمودند از سهم امام برای کمک به لبنان استفاده شود و اکنون نیز می فرمایند از سهم امام و رد مظالم می‌توان برای کمک به مردم فلسطین و لبنان استفاده کرد.

حجت‌الاسلام حسینی همچنین با اشاره به شهادت سردار مجاهد شیخ صفی الدین گفت: اسراییل بداند وقتی عزیزان ما را به شهادت می‌رساند برای آن شهید و خانواده اش افتخار است، کمااینکه شهیدان صفی الدین، سیدحسن نصرالله، نیلفروشان و حاج آقا مصطفی خمینی با رسیدن به درجه شهادت از بندگان خاص خدا شده اند.

امام جمعه کاشان بیان کرد: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همان تشکل اصیل حوزه است که امام راحل فرمود اگر طلاب جوان بخواهند در دامن اسلام آمریکایی نیفتند به سراغ جامعه مدرسین بروند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha