باید بازیکنان کناری تیم در حمله بهتر بازی می‌کردند/چمن بازی مناسب نبود

اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ما سانترهای خوبی‌ نداشتیم و در این بازی چند بازیکن انتظار من را برآورده نکردند و انتظار می رفت که بازیکنان کناری تیم در حمله بهتر عمل می‌کردند.

به گزارش ایرنا محمد ربیعی شامگاه جمعه در نشست خبری پس از دیدار با گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه فولادشهر افزود: تمام تلاش ما این است که به ثبات برسیم و سعی کنیم تا این نتایج سینوسی را جبران کنیم.

وی ادامه داد:علیاری در مقطعی از بازی وینگر چپ بود و با حضور تبریزی و لطیفی با ۳ مهاجم بازی کردیم، از سه دفاع به چهار دفاع رفتیم، دفاع‌های راست و چپ ما آن تولیدی که باید در بازی‌می‌داشتند را نداشتند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بخشی از این مشکل به کادر فنی برمی‌گردد و بخش‌دیگر به توانایی بازیکن مربوط می‌شود.

وی با بیان اینکه ما سانترهای خوبی‌ نداشتیم و در این بازی چند بازیکن انتظار من را برآورده نکردند؛ باید بازیکنان کناری تیم در حمله بهتر عمل می‌کردند ادامه داد: ما باید با ذهنیت بازتری بازی کنیم و این در حالی است که در روزهای خوب و بد حامی بازیکنان هستیم و مسئولیت تیم با من است.

وی در خصوص عدم حضورش در مراسم ابتدایی بازی و احتمال ناراحتی‌اش از سرمربی گل‌گهر گفت: در این خصوص‌ توضیحی ندارم و از هواداران ذوب‌آهن عذرخواهی می‌کنم زیرا ۳۰ دقیقه ابتدایی خوب بازی نکردیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار کرد: نیمه دوم را خوب شروع کردیم و اما روی یک اشتباه گل خوردیم و گل‌گهر در ساختار دفاعی شرایط خوبی داشت.

ربیعی گفت:ما موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم و در جایی که بد بازی کردیم گل نخوردیم بلکه در جایی که بهتر ‌بودیم گل خوردیم.

وی افزود: به چند بازیکن جوان بازی دادیم، ایری، رجبی و چند بازیکن دیگر بازی‌کردند؛ نبود چند بازیکن تیم مشهود بود.

سرمربی ذوب‌آهن ضمن تشمر از هواداران گفت: در نیم‌فصل دوم قطعا به تقویت تیم نیاز دارم و ما امروز بیگانگی تیم را در زمین فولادشهر احساس کردیم.

وی اضافه کرد:در ۲ ماه اخیر یک جلسه تمرین در فولادشهر داشتیمدر صورتی که قول داده شده بود بعد از بازی با اراک شرایط چمن بهتر شود اما نشد.

ربیعی گفت: البته این ذهنیت که مقابل مدعیان خوب نتیجه بگیرم و در مقابل دیگر تیم‌ها ببازیم یا مساوی کنیم را نداریم و مطمئن هستم در آینده جبران خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha