سرمربی ذوب آهن پس از باخت مقابل رفسنجان: حق ما حداقل ۲ گل بود

اصفهان - ایرنا - سرمربی ذوب آهن اصفهان درباره تقابل‌های اخیر ذوب‌آهن و مس رفسنجان گفت: ذوب آهن نیمه اول خوبی نداشت و نیمه دوم اینگونه شد که اتفاقات بازی قسمت تیم رفسنجان شد ولی حق تیم ما در این دیدار حداقل دو گل بود.

به گزارش ایرنا، محمد ربیعی شامگاه شنبه در نشست خبری پس از بازی ذوب‌آهن اصفهان با مس رفسنجان در ورزشگاه فولادشهر ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین و غزه افزود: پیروزی "تیم فوتبال مس رفسنجان" را به آنها تبریک و به تیم خودمان هم خداقوت می‌گویم.

وی ادامه داد:حریف ما در دیدار امشب، بازی را بهتر شروع کرد و شاگردان سابقم انگیزه خوبی مقابل ما داشتند وتوانستند به گل برسد ضمن آن که وزش باد به ضرر ما بود ولی نیمه دوم متعلق به ما بود و پس از اینکه به گل رسیدیم از آن جا که خواسته من گل‌های بیشتر بود در حالت تهاجمی روی یک ضد حمله گل خوردیم.

وی تصریح کرد: گلی که خوردیم به علت ضربه خلاقانه‌ای بود که وارد دروازه ما شد و از اینکه بازی را باختم ناراحت نیستم چون باور من حمله کردن بود و از این رو علیاری و لطیفی را به زمین فرستادم و ریسک کردم.

ربیعی اظهار داشت: اگر بیشتر دقت می‌کردیم به گل‌های بعدی هم می‌رسیدیم البته در این بازی مسائل داوری خیلی تاثیرگذار بود و هفته گذشته نیز مقابل "تیم شمس آذر" بسیاری به مساله داوری پرداختند.

سرمربی ذوب آهن تاکید کرد: علی عدنان می‌توانست با دریافت کارت زرد دوم اخراج شود البته نمی‌خواهم نسبت به داوری اشکال بگیرم ولی می‌خواهم بگویم نباید داوری‌ به خاطر اتفاقات هفته گذشته بر علیه ما باشد.

وی افزود: تیم مس می بایست در این دیدار ۱۰ نفره می‌شد ولی به هر حال اتفاقات جزی از فوتبال است و اگر ما می‌بردیم ۱۴ امتیازی می‌شدیم و به بالای جدول صعود می کردیم اما نشد.

سرمربی ذوب‌آهن تاکید کرد: نه من و نه بازیکنان در تقابل با تیم سابقم استرس نداشتیم و ما با تیممان زندگی می‌کنیم و اگر استرسی در بچه‌های ذوب‌آهن باشد، تغییر رویه و ذهنیت آن‌ها عامل آن است.

ربیعی اضافه کرد:تیم ما می‌توانست بعد از گلزنی برای مساوی بازی کنیم اما بی پروا بازی کردیم و در مجموع عملکرد خوبی نداشتیم و راندمانمان بد بود.

وی گفت: من به تیم مس رفسنجان علاقه مندم ولی برای پیروزی به میدان رفتیم و البته تیم ذوب آهن کمبودهایی دارد که رفع آن ها نیازمند زمان است و در پنجره‌های نقل و انتقالاتی نواقص مرتفع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه امشب "دانیال ایری" عملکرد خوبی نداشت ولی نباید فراموش کرد که او تنها ۱۹ سال سن دارد و من در رختکن "فرشاد محمدی مهر" را صدا زذم و به او گفتم نباید آن اشتباه را می‌کرد البته امشب از عملکرد قریشی و مصلح راضی بودم اما به صورت کلی در آینده باید تقویت تیم را در دستور داشته باشیم.

تیم ذوب آهن نیمه اول خوبی نداشت و نیمه دوم اینگونه شد که اتفاقات بازی قسمت تیم رفسنجان شد.من به عنوان مربی ریسک می‌کنم و اتفاقات بازی ممکن است گاهی به نفع حریف رقم بخورد ولی من همواره به هواداران تیم قبلی و تیم کنونی خودم ارادت دارم و امیدوارم هر ۲ تیم مسیر رو به جلویی داشته باشند.

وی گفت:روند تعویض‌هایمان باعث شد تیم رو به جلو برود و "مجید علیاری" بعد از یک سال امشب بازی کرد و او خودش را سال‌های قبل ثابت کرده بود. این بازیکن در آینده خود را بیشتر نشان می‌دهد و به تیم ما کمک خواهد کرد.

مربی مس رفسنجان: پیش‌بینی یک بازی درگیرانه را می‌کردیم

مربی مس رفسنجان گفت:پیش‌بینی یک بازی درگیرانه را می‌کردیم و تمام بازیکنانمان بسیار بیشتر از توانشان بازی کردند و تعویض‌های ۲ تیم تاکتیکی بود.

مجتبی سرآسیایی به جای ساکت الهامی سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پس از بازی ذوب‌آهن اصفهان با مس رفسنجان در ورزشگاه فولادشهر ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین و غزه افزود:شاهد یک بازی خوب بودیم و باید به آقای ربیعی بابت این تیم خوبی که ساخته اند تبریک گفت.

وی ادامه داد: تیم ذوب آهن حرف زیادی برای گفتن دارد و تا به حال هم بردهای خوبی داشته، اما خیلی تیم قابل احترامی است و فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کند و فکر نمی‌کنم به هیچ حریفی باج دهد.آقای ربیعی چهار سال سرمربی موفق مس رفسنجان بوده و کارهای خیلی زیادی در این تیم کرده و زحمات زیادی کشیده است.

وی افزود: یک خدا قوت هم به بازیکنان تیم خودمان می‌گویم که امشب بسیار استثنایی فوتبال بازی کردند و مردانه جنگیدند تا یک بُرد شیرین و سه امتیاز حساس و مهم را تقدیم  هوادارهان خوب رفسنجانی کنیم.

وی اظهار داشت:نیمه نخست باد با به نفع ما بود و در هر ۲ نیمه باد خیلی در روند کاری هر ۲ تیم تأثیر گذار بود و در نیمه اول یک گل زدیم و چند موقعیت خوب هم داشتیم که تبدیل به گُل نشد البته ما پیش‌بینی این شرایط بازی  کرده بودیم.

سرآسیایی  خاطرنشان کرد: سیر تکاملی تیم ما از لحاظ تاکتیکی به عقیده خود من هنوز به آن تکامل کامل نرسیده است؛ شرایط خیلی خوبی بود و تمرینات خوبی در این مسیر داشتیم، خوشبختانه با یک برد خیلی شیرین رو به جلو حرکت کردیم و باید بگویم به عقیده خودم هنوز عیار تیم ما این نیست و باید بهتر از این فوتبال بازی کنیم و نباید به این راضی باشیم.

وی اضافه کرد:تیم ما بی شک رو به جلوتر خواهیم رفت و سیر پیشرفتمان کامل‌تر خواهد شد که به امید خدا در ادامه هم توأم با نتیجه‌گیری خوب همراه می‌شود، تیمی که ابتدای فصل تحویل گرفتیم، یک تیم شکسته شده بود و نیاز به بازسازی داشت.

وی خاطر نشان کرد:تیم ما نزدیک به ۳۰  بازیکن مشابه "منتظر محمد" در اختیار دارد و همه شرایط خوبی دارند که طبق صلاحدید آقای الهامی و شرایط تمرینات بازی می‌کنند، "منتظر محمد" دیر به ما اضافه شد و در اردوی تیم ملی حضور داشت و او هم بی شک در آینده بیشتر فرصت پیدا می‌کند و بازدهی خوبی خواهد داشت،

مربی مس کرمان ادامه داد: مدل جدیدی از فوتبال در تیم مس تدوین شده است و شاید ما در آن مسیر امتیاز هم از دست بدهیم، در بازی با استقلال فوتبال خیلی خوبی انجام دادیم ولی نتیجه دلخواه را نگرفتیم.

وی در انتها یادآور شد: امشب تعداد خوبی از تماشاگران رفسنجانی به ورزشگاه آمده بودند که تیم ما از انرژی خوب‌شان استفاده کرد.

به گزارش ایرنا،در هفته ششم رقابت‌های لیگ‌برتر ۲ تیم ذوب‌آهن و مس رفسنجان در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت مس رفسنجان ۲ بر یک پیروز میدان شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha