۴ آبان ۱۴۰۳، ۲۱:۴۸
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85639047
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حزب الله پایگاه های مختلف رژیم صهیونیستی را درهم کوبید

تهران-ایرنا-حزب الله لبنان جمعه شب چندین پایگاه های رژیم صهیونیستی را درهم کوبید.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه جنگ مقاومت، حزب الله اعلام کرد که با موشک تجمع نیروهای رژیم صهیونیستی را در اطراف شهرک «حولا» در جنوب لبنان هدف قرار داده است.

این گروه در ادامه تأکید کرد که نیروهای اسرائیلی را در نزدیکی شهرک کفرکلا هدف حمله قرار داده که در جریان آن شماری کشته و زخمی شدند.

حزب الله تأکید کرد که رزمندگان این گروه برای سومین بار تجمع نیروهای اسرائیلی را در شرق شهرک «مرکبا» را نیز هدف قرار دادند.

براساس گزارش حزب الله، این گروه همچنین تجمع نیروهای دشمن صهیونیستی را در منطقه حدفاضل «کفرکلا» و «المطله» را با موشک مورد هجوم قرار داده است.

حزب الله همچنین از حملات موشکی به شهرک نشین «حتسور» در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

از دیگر مناطقی که هدف حمله موشکی حزب الله قرار گرفت، تجمع نیروهای دشمن در شهرک «المناره» بوده است.

حزب الله همچنین تأکید کرد که پایگاه «بیت هیلل» را نیز با موشک زده است.

شهرک نشین «کتسرین» در جولان اشغالی دیگر منطقه‌ای است که هدف حملات موشکی نیروهای مقاومت لبنان قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده است؛ حزب الله از همان دقایق اولیه، عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روزها و ساعت‌های گذشته با پرتاب صدها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد. حزب الله همزمان با عملیات‌های هوایی خود مانع از پیشروی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در خاک لبنان شده است.

حزب‌الله لبنان اخیرا با انتشار یک اینفوگرافیک اعلام کرد که از هشتم اکتبر ۲۰۲۳ تا هشتم اکتبر ۲۰۲۴ (۱۷ مهرماه ۱۴۰۲ تا ۱۷ مهرماه ۱۴۰۳) در مجموع سه هزار و ۱۹۴ عملیات علیه مواضع نظامی و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال سرزمین‌های اشغالی انجام داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha