غیبت سرمربیان مس رفسنجان و ملوان انزلی در نشست خبری

کرمان - ایرنا - سرمربیان تیم های فوتبال مس رفسنجان و ملوان بندر انزلی امشب(جمعه) به علت محرومیت و استعفا از حضور در نشست خبری پس از بازی این تیم ها خودداری کردند.

به گزارش ایرنا، در این نشست اعلام شد که مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی به علت محرومیت در نشست خبری حضور نیافته و مهران برزگر به عنوان دستیار پاسخگوی سوال خبرنگاران است.

غیبت زارع در شرایطی بود که این سرمربی در رفسنجان حضور داشت و حتی در رختکن تیم خود را مدیریت می کرد اما در این نشست حضور نیافت.

همچنین پس از جدایی محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان، این تیم فوتبال با مسعود شجاعی به توافقاتی رسید و شجاعی حتی به رفسنجان آمد اما باشگاه مس هنوز جایگزین نویدکیا را به صورت رسمی اعلام نکرده است.

غلامحسین پیروانی دستیار نویدکیا که این روزها مسئولیت فنی این تیم را به صورت موقت برعهده گرفته، در نشست خبری پس از بازی مقابل ملوان بندر انزلی حاضر شد و پاسخگوی خبرنگاران بود.

پیروانی در این نشست با بیان اینکه تیم ما از شوک خارج شده است گفت: اگر این کیفیتی که در این بازی ارائه دادیم در بازی‌های بعدی داشته باشیم، به جایگاه مدنظرمان در نیم‌فصل لیگ برتر می‌رسیم.

همچنین مربیان در نشست خبری پس از بازی اعتراضاتی را نسبت به داوری این بازی مطرح کردند.

تیم های فوتبال مس رفسنجان و ملوان بندر انزلی از ساعت ۱۸ عصر جمعه در هفته نهم رقابت های لیگ برتر کشور به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha