۵ آبان ۱۴۰۳، ۹:۲۲
کد خبر: 85639271
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مالزی اقدام تجاوزکارانه رژیم جعلی اسرائیل را محکوم کرد

تهران- ایرنا- مالزی حمله رژیم‌صهیونیستی به ایران را به شدت محکوم کرد و آن را نقض آشکار قوانین بین‌المللی و تهدیدی برای ثبات منطقه دانست.

به گزارش ایرنا، تارنمای وزارت امور خارجه مالزی امروز شنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: ما حمله رژیم صهیونیستی اسرائیل علیه جمهوری اسلامی ایران را که در ساعات ابتدایی امروز به وقوع پیوست، محکوم می‌کنیم و به عنوان نقض آشکار قوانین بین‌المللی و تهدیدی جدی برای ثبات منطقه می‌دانیم.

این بیانیه می‌افزاید: مالزی توقف فوری خصومت‌ها و پایان چرخه خشونت را خواستار شده و اعلام می کند که ادامه این گونه اقدامات (رژیم) اسرائیل می‌تواند به گسترش درگیری‌ها در خاورمیانه و ایجاد بحران‌های بزرگ‌تر منجر شود.

به گزارش ایرنا، در اطلاعیه روابط عمومی پدافند هوایی کشور آمده است: به استحضار ملت شریف ایران می رساند با وجود هشدارهای قبلی مسئولین جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هر گونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی بامداد امروز در اقدامی تنش زا نقاطی از مراکز نظامی در استان های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد حادثه در دست بررسی است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: در این راستا ضمن دعوت از مردم به حفظ آرامش و همبستگی درخواست میشود اخبار مربوط به این حادثه را از طریق رسانه ملی دنبال نمایند و به شایعات رسانه های دشمن توجه نکنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha