روز شلوغ نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق

تهران- ایرنا- سومین روز از بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق با استقبال خوب مردم و کارشناسان همراه بود و دو وزیر نیرو و آموزش و پرورش نیز با حضور در غرفه‌ها، از نزدیک در جریان دستاوردهای این صنعت قرار گرفتند.   

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق امروز و در سومین روز از برپایی هم با استقبال خوب مردم و متخصصان این صنعت همراه بود.

در حالی که بامداد امروز شاهد هجوم رژیم صهیونیستی به نقاطی از مراکز نظامی کشورمان بودیم، با این حال رفت و آمدهای مردم و کارشناسان به این نمایشگاه حتی پرشورتر از دو روز گذشته در جریان است.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق از روز پنجشنبه هفته گذشته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد که تا فردا ادامه دارد.

صبح امروز وزیر آموزش و پرورش بازدیدی از این نمایشگاه داشت و در ادامه، «عباس علی‌آبادی» وزیر نیرو از غرفه‌های مختلف آن بازدید به عمل آورد.

روز شلوغ نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق

این نمایشگاه با مشارکت ۵۰۰ شرکت داخلی و ۱۲۰ شرکت خارجی در حال برگزاری است که در فضایی به وسعت ۴۵ هزار و ۴۰۸ متر مربع برپا شده است. ۲۴ هزار و ۲۹۲ مترمربع از فضای نمایشگاهی به شرکت‌های داخلی و یک‌هزار و ۵۹۶.۵ مترمربع از آن به شرکت کنندگان خارجی اختصاص دارد. شرکت هایی از کشورهای چین، کره جنوبی، هند، روسیه، ایتالیا، ترکیه، آلمان، تایوان، فرانسه و اسپانیا در این دوره از نمایشگاه حضور دارند.

بنا بر این گزارش، نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران از سوم تا ششم آبان ماه از ساعت هشت صبح تا ۱۶ پذیرای علاقه‌مندان است.

به گزارش ایرنا، ساعاتی پیش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی کشور در اطلاعیه‌ای اعلام‌کرد: سامانه یکپارچه پدافند هوایی هجوم رژیم صهیونیستی به نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را رهگیری و مقابله موفق کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha