رئیس تعزیرات پردیس:گشت مشترک بازرسی با محوریت رعایت حقوق مصرف‌کنندگان استمرار دارد

پردیس- ایرنا-رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان پردیس گفت: گشت مشترک اداره تعزیرات حکومتی شهرستان پردیس در سطح شهرستان پردیس به طور مستمر با محوریت رعایت حقوق مصرف کنندگان برگزار می شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره تعزیرات حکومتی شهرستان پردیس مهدی عیدی روز شنبه اظهار داشت: رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، مبارزه با عرضه کالای قاچاق، رصد و پایش مستمر سطح بازار شهرستان پردیس و حضور فیزیکی بازرسی برای جلوگیری از تخلف عرضه کالاهای موردنیاز بازار و مبارزه با احتکار کالا از اهداف اجرای این طرح است.

رئیس تعزیرات پردیس:گشت مشترک بازرسی با محوریت رعایت حقوق مصرف‌کنندگان استمرار دارد

وی افزود: در این طرح برای خدمات رسانی بهتر و جلوگیری از سوء استفاده عوامل سودجو، بازرسی از مراکز تجاری شهر پردیس در دستور کار قرارگرفته است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان پردیس توضیح داد: بازرسین اتاق اصناف نیز در این گشت مشترک حضور دارند و بر قیمت های کالا،نحوه صدورفاکتور،رعایت ضوابط صنفی نظارت می کنند.

رئیس تعزیرات پردیس:گشت مشترک بازرسی با محوریت رعایت حقوق مصرف‌کنندگان استمرار دارد

عیدی با اشاره به زمان برگزاری گشت های مشترک بازرسی افزود: این گشت ها با هدف کنترل قیمت‌ها و بهبود رفاه شهروندان همه‌روزه در شیفت‌های صبح و بعدازظهر در شهرهای پردیس، بومهن و بخش جاجرود برگزار می شود.

وی گفت: از شهروندان درخواست و انتظار داریم که در صورت مشاهده ی هرگونه تخلف صنفی از طریق سامانه ۱۳۵ و یا وبسایت www.tazirat۱۳۵.ir این سازمان و یا شماره تلفن ۶۲۹۸۰۴۱ - ۰۲۱ اداره تعزیرات حکومتی شهرستان پردیس ،تخلف واحد های صنفی را گزارش و ثبت کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به گزارش آنها رسیدگی شود.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha