۵ آبان ۱۴۰۳، ۱۳:۳۳
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85639670
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برترین‌های جشنواره استعدادیابی شنای دختران اردبیل معرفی شدند

اردبیل - ایرنا - جشنواره استعدادیابی شنای دختران استان اردبیل با هدف استعدادیابی و جذب و پرورش ورزشکاران برای تیم‌های استانی و شهرستانی برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا ، این مسابقات به مناسبت هفته تربیت بدنی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار با رقابت ۱۰۷ ورزشکار در ۲ رده سنی ۱۰ و زیر ۱۰ سال و ۱۱ و ۱۲ سال در استخر ایثار اردبیل برگزار شد.

در رده سنی ۱۰ و زیر ۱۰ سال و در ماده ۲۵ متر شنای آزاد این رقابت‌ها عسل بهشتی اول، نازنین اصلانی دوم و مشکات معزی فر سوم شدند ، همچنین در ماده ۲۵ متر شنای کرال پشت لاوین مولایی قهرمان و مارال محمودی نایب قهرمان شدند و نورا شادی هم در جایگاه سوم ایستاد.

در ماده ۲۵ متر شنای قورباغه اسماء بستانی، مشکات معزی فر و نازنین اصلانی به ترتیب موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند ، در ماده ۲۵ متر شنای پروانه لیانا حضرتی اول شد، عسل بهشتی رتبه دوم را کسب کرد و زهرا مولایی در جایگاه سوم ایستاد.

همچنین در رده سنی ۱۱ و ۱۲ سال و در ماده ۵۰ متر شنای آزاد الینا قهرمان‌زاده اول، النا عظیمی دوم و آنیا پناهی سوم شدند ، در ماده ۵۰ متر شنای کرال پشت الینا قهرمان‌زاده قهرمان و زهرا دانشور نایب قهرمان شدند و آنیا پناهی هم موفق به کسب مقام سوم شد.

در ماده ۵۰ متر شنای قورباغه این مسابقات نیز محنا نورزاد اول، مائده فتحی دوم و النا مهمان نواز سوم شدند و در ماده ۵۰ متر شنای پروانه النا عظیمی در جایگاه نخست ایستاد، سویل عزیزی رتبه دوم را کسب کرد و نفس رفیعی سوم شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha