اقدام رژیم صهیونیستی، نقض کامل قوانین بین المللی/ دفاع مشروع و سنجیده حق ملت ایران است

ارومیه - ایرنا- امام جمعه اهل سنت ارومیه با محکوم کردن حرکت وقیحانه رژیم صهیونیستی و تعرض به حریم ایران اسلامی گفت: تجاوز رژیم صهیونیستی به حریم کشورمان نقض آشکار قوانین بین المللی بوده و دفاع مشروع حق مسلم ملت ایران به شمار می‌رود.

ماموستا"مامد کلشی نژاد" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: البته دفاعی سنجیده و مبتنی بر تاکیدات رهبر معظم انقلاب حق ایران اسلامی است تابتواند رژیم صهیونیستی را سرجای خود نشانده و جرات تعدی را به او ندهد.

امام جمعه اهل سنت ارومیه افزود: پاسخ قاطع آتش خشونت و ددمنشی را نه تنها در فلسطین بلکه در منطقه که توسط حامیان این رژیم صورت می گیرد، خاموش می کند.

وی افزود: حاکمیت جمهوری اسلامی ایران جواب دندان شکنی به این تجاوز خواهد داد و فرصت تکرار تعدی را از این رژیم غاصب خواهد گرفت.

ماموستا کلشی نژاد بیان کرد: با توجه به اینکه جمهوری اسلامی همواره به دفاع از ملت مظلوم فلسطین و لبنان پرداخته و از حامیان جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین و غزه است رژیم صهیونیستی با این اقدام می خواهد ایران را از حمایت مقاومت بازدارد.

امام جمعه اهل سنت ارومیه یادآورشد: رژیم صهیونیستی طی سالها عمر غاصبانه خود دست به قتل و جنایت و به خاک و خون کشیدن مردم بی گناه فلسطین و استثمار آنها کرده است و ایران اسلامی پس از انقلاب به حمایت از این ملت مظلوم پرداخته و فلسطین مساله نخست جهان اسلام شده است.

وی به اهداف رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: این رژیم جعلی به دنبال رسیدن به رویای نیل تا فرات است و تلاش می کند کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهایی چون سوریه،عراق، فلسطین لبنان و ایران را تحت سلطه خود در آورده و استثمار کند اما تاکنون نه تنها به اهداف خود نرسیده بلکه امروز آخرین نفس های خود را می کشد و از سر ناچاری دست به هر جنایتی می زند.

ماموستا کلشی نژاد با بیان اینکه ایران اسلامی توانست چهره پلید او را برای جهانیان آشکار کند افزود: رژیم صهیونیستی امروز دیوانه وار خود را به در و دیوار می زند تا به اهداف شوم خود دست پیدا کرده و مهمتر از آن آبروی از دست رفته خود را به دست بیاورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha