۳۱ هزار متقاضی در هرمزگان سهم آورده مسکن ملی را پرداخت کردند

بندرعباس - ایرنا - معاون مسکن راه و شهرسازی هرمزگان گفت: تاکنون ۳۱ هزار خانوار از بین ۶۴ هزار خانواده متقاضی مسکن ملی واجد شرایط در این استان، نسبت به پرداخت سهم خود اقدام کرده و ثبت‌نام آن‌ها قطعی شده است.

به گزارش ایرنا، سعید حاجبی روز یکشنبه افزود: تمام متقاضیان در مرحله نخست ثبت‌نام باید مبلغ ۴۰۰ میلیون ریالی را به عنوان سهم آورده واریز کنند تا مراحل ساخت و ساز مسکن ملی در استان آغاز شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۹۴ هزار خانوار از این استان برای طرح ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند، بیان کرد: از این تعداد ۶۴ هزار خانوار از واجدان شرایط تایید نهایی شده‌اند و ۳۱ هزار نفر نیز سهم آورده خود را پرداخت کرده‌اند.

معاون مسکن راه و شهرسازی هرمزگان ادامه داد: اقساط تسهیلات پرداختی مسکن نیز در این استان ماهیانه ۷۰ میلیون ریال مصوب شده است که در صورت پرداخت دیرهنگام و با فاصله زمانی، واحدهای مسکونی نیز با تاخیر تحویل می‌شود.

حاجبی باتوجه به اینکه پروژه‌های نهضت ملی مسکن در ۱۳ شهرستان استان هرمزگان فعال است، توضیح داد: پیامک‌های با محتوای هشدار حذف از طرح مسکن ملی استان هیچ اعتباری ندارد و شهروندان از این طرح حذف نمی‌شوند.

سهم استان هرمزگان برای ساخت مسکن ملی ۶۶ هزار واحد است که تاکنون ۲۱ هزار واحد آن ساخته و تحویل داده شد؛ طرح نهضت ملی مسکن از سال ۱۴۰۰ هم‌زمان با سراسر کشور در استان هرمزگان آغاز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha