مسابقات والیبال دستگاه‌های اجرایی کشور در ارومیه آغاز شد/ نتایج روز نخست

ارومیه- ایرنا- مسابقات ملی کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور در رشته والیبال به میزبانی ارومیه آغاز و تیم های برنده بازی های روز نخست مشخص شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی روز یکشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات از امروز آغاز شده و تا دهم آبان ماه در بخش آقایان ادامه دارد؛ ضمن اینکه بخش بانوان نیز از یازدهم تا هفدهم آبان برگزار خواهد شد.

سجاد بیرامی ادامه داد: مسابقات ملی والیبال کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور در استان آذربایجان‌غربی با حضور ۲۱ تیم به میزبانی ارومیه هم اکنون در حال برگزاری است که ۲۰ تیم از استان های متفاوت در آن حضور دارند.

وی درخصوص گروه بندی این رقابت ها اظهار کرد: در این مسابقات در گروه یک تیم های وزارت ورزش و جوانان، اردبیل، گلستان، کرمانشاه و کردستان حضور دارند.

مسابقات والیبال دستگاه‌های اجرایی کشور در ارومیه آغاز شد/ نتایج روز نخست

وی افزود: در گروه ۲ نیز استان های خراسان جنوبی، قزوین، قم، کهگیلویه و بویراحمد و البرز با یکدیگر هم گروه هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اضافه کرد: در گروه ۳ تیم میزبان با تیم های اصفهان، کرمان، گیلان و آذربایجان‌شرقی هم گروه بوده و در گروه چهار نیز ۶ تیم خراسان رضوی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، زنجان و سیستان و بلوچستان حضور دارند.

مسابقات والیبال دستگاه‌های اجرایی کشور در ارومیه آغاز شد/ نتایج روز نخست

در روز نخست، خراسان رضوی، ایلام، آذربایجان غربی، قم، کرمان و البرز به ترتیب مقابل سیستان و بلوچستان، زنجان، آذربایجان شرقی، قزوین، اصفهان و قم به برتری رسیدند.

وی با اشاره به برد ۲ بر یک بوشهر مقابل چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین وزارت ورزش و جوانان ۲ برد ۲ برصفر مقابل کرمانشاه و اردبیل، خراسان جنوبی ۲ برد ۲ بر صفر مقابل قزوین و کهگیلویه و بویراحمد و گلستان نیز ۲ برد ۲ بر صفر مقابل کردستان و اردبیل کسب کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha