تولید و شیرین‌سازی بیش از ۹ هزار میلیون متر مکعب گاز در پالایشگاه سوم پارس جنوبی

بوشهر- ایرنا- مدیر پالایشگاه سوم پارس جنوبی گفت: ۹ هزار و ۸۸۷ میلیون متر مکعب گاز در ۶ ماه نخست امسال در این پالایشگاه فراورش و شیرین سازی شده است.

«محمد شفیع موذنی» روز یکشنبه در حاشیه بازدید دانشجویان و هیات علمی دانشکده مهندسی شیمی، نفت و گاز شیراز از پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوب در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: با تلاش و اقدامات شاخص و نواورانه متخصصان و کارکنان پالایشگاه سوم در ۶ ماه نخست سال جاری، ۱۰ میلیون و ۵۰ هزار بشکه میعانات گازی در این مجموعه تولید شده است.

وی با اشاره به تولید گاز و محصولات جانبی پالایشگاه افزود: همچنین در مدت یاد شده، ۳۹ هزار و ۹۱۵ تن اتان، ۳۰۶ هزار و ۱۷۵ تن پروپان و ۱۶۶ هزار و ۶۴۲ تن بوتان با موفقیت تولید شده است.

تولید و شیرین‌سازی بیش از ۹ هزار میلیون متر مکعب گاز در پالایشگاه سوم پارس جنوبی

بیشتر بخوانید

پالایشگاه های پارس جنوبی آماده تامین گاز در فصل سرد شدند

ثبت ۱۹۰ هزار نفر ساعت کار بدون حادثه در عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه پنجم پارس جنوبی

تعمیرات اساسی پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی کلید خورد

مدیر پالایشگاه سوم پارس جنوبی تصریح کرد: متخصصان و کارکنان پالایشگاه سوم پارس جنوبی توانسته‌اند در ۶ ماه نخست سال جاری، ۴۷ هزار و ۷۳ تن گوگرد دانه بندی شده مرغوب نیز تولید کنند.

دانشجویان و هیات علمی دانشکده مهندسی شیمی، نفت و گاز شیراز با هدف آشنایی بیشتر با فرایند تولید گاز و محصولات جانبی امروز از واحدهای مختلف پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی بازدید کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha