تاکید همتی بر توسعه روابط و پیگیری پروژه‌های مشترک با اعضای بریکس

تهران- ایرنا- وزیر امور اقتصادی و دارایی خواستار ایفای نقش فعال‌تر سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران در توسعه روابط اقتصادی با دیگر کشورها شد و تاکید کرد: توسعه روابط و پیگیری پروژه‌های مشترک با سایر دولت‌ها از جمله اعضای بریکس دنبال شود.

به گزارش ایرنا، عبدالناصر همتی در مراسم معارفه ابوالفضل کوده‌ئی سرپرست سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران ابراز امیدواری کرد با چابک سازی و تقویت سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران شاهد فصل جدیدی در فعالیت‌های این سازمان باشیم.

وی با بیان اینکه سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران دارای ظرفیت‌های خوبی است، افزود: این سازمان علاوه بر جذب سرمایه باید در مسیر توسعه روابط اقتصادی با کشورهای دیگر نقش فعال‌تری ایفا کند.

وزیر اقتصاد در ادامه گفت: سازمان سرمایه‌گذاری در کنار جذب سرمایه، باید در روابط بین‌المللی و توسعه روابط اقتصادی با کشورهای دیگر نقش بهتری ایفا کند و احساس من این است که در این زمینه نقص داریم و باید با در نظر گرفتن چند کشور مهم که با آنها مراودات بیشتری داریم میز مخصوص در سازمان سرمایه‌گذاری ایجاد شود.

وزیر اقتصاد تصریح‌کرد: توسعه روابط و پیگیری پروژه‌های مشترک با سایر دولت‌ها از وظایف سازمان سرمایه‌گذاری است که در برخی حوزه ها مانند بریکس این وظیفه دارای اهمیت بیشتری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha