ثبت ۶۷ میلیمتر بارندگی در کمتر از ۱۰ ساعت در رامسر +فیلم

ساری- ایرنا- ایستگاه‌های باران سنجی هواشناسی مازندران نشان می دهد که از بامداد امروز یکشنبه ۶ آبان تا ساعت ۹ صبح، ۶۷ میلیمتر بارندگی در رامسر غرب استان به ثبت رسیده است.

به گزارش ایرنا، بنابراین گزارش بارندگی های سیل آسا که صبح امروز در مناطق مختلف مازندران به باریدن گرفت سبب آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه ها شده است.

ایستگاه باران سنجی هواشناسی مازندران مجموع بارش در نوشهر و چالوس طی مدت اعلام شده را ۴۰ میلیمتر ثبت کرده است، این آمار در تنکابن، و ایزدشهر به ترتیب ۳۰ و ۲۴ میلیمتر بوده است.

بررسی جدول باران سنجی هواشناسی مازندران نشان می دهد که شدت بارندگی از غرب به مرکز و شرق استان کاهشی بوده است، یعنی در کمتر از ۱۰ ساعت بابلسر هشت میلیمتر، آمل پنج میلیمتر، جویبار هشت میلیمتر، ساری سه و گلوگاه در شرقی ترین ایستگاه استان نیز چهار میلیمتر بارندگی به ثبت رسیده است.

فعالیت سامانه بارشی در غرب مازندران و بارندگی شدید در نوشهر و چالوس منجر به آبگرفتگی شدید معابر، طغیان رودخانه‌ها و آسیب به برخی زیرساخت‌های منطقه شد.

وضعیت آب و هوای مازندران از فردا دوشنبه تا آخرین روز هفته جاری جمعه صاف تا نیمه ابری و با افزایش نسبی و تدریجی دما همراه خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha