۶ آبان ۱۴۰۳، ۱۵:۱۲
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85641081
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خلیج فارس متلاطم می‌شود

۶ آبان ۱۴۰۳، ۱۵:۱۲
کد خبر: 85641081
خلیج فارس متلاطم می‌شود

بوشهر- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، با تداوم وزش باد شمال غربی تا روز سه‌شنبه سواحل و فراساحل استان متلاطم پیش بینی می‌شود.

حسین مستانه روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: همچنین تا بعد از ظهر امروز در نواحی شمالی استان در برخی ساعات ضمن افزایش پوشش ابر، بارش خفیف باران دور از انتظار نیست.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده وضعیت آسمان در استان بوشهر نیمه ابری همراه با وزش باد، گاهی تندباد لحظه‌ای، بعدازظهر بتدریج ابری و در نواحی شمالی احتمال بارش خفیف باران و فردا در پاره ای از نقاط مه صبحگاهی خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: در این مدت جهت وزش باد متغیر، بطور غالب شمال غربی، با سرعت ۱۰ تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در مناطق ساحلی و روی دریا شمال غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۴ گاهی تا ۵۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید

هواشناسی برای بوشهر هشدار سطح زرد صادر کرد

سامانه بارشی در استان بوشهر شدت می‌گیرد

برازجان با ۳۹ میلیمتر بارش رکورددار بارندگی در استان بوشهر شد

مستانه ادامه داد: ارتفاع موج دریا در آب های سرزمینی استان بوشهر ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی تا ۲۴۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۴:۰۰ بامداد، جزر اول دریا ساعت ۱۱:۳۰، مد دوم ساعت ۱۸:۱۰ و جزر دوم ساعت ۲۳:۴۵ خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بیشترین دمای هوا در ۲۴ ساعت گذشته مربوط به شهرستان کنگان با ۳۶درجه سانتیگراد است.

مستانه اضافه کرد: کمینه دمای استان بوشهر در مدت یادشده نیز ۱۹ درجه سانتیگراد در شهرهای برازجان ، اهرم، خورموج و جم به ثبت رسیده است.

وی افزود: بیشینه و کمینه دمای مرکز استان در ۲۴ ساعت گذشته نیز به ترتیب ۲۷ و ۲۱ درجه سانیگراد ثبت شده است.

مستانه ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته وضیعت رطوبت در جزیره خارگ ۸۴ درصد به عنوان بیشترین و بندر دیلم با ۲۶درصد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha