اجرای ۲۰۰ برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی در استان یزد

یزد- ایرنا- رییس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه الغدیر یزد گفت: همزمان با هفته بسیج دانش آموزی ( هشتم تا ۱۵ آبان ) بیش از ۲۰۰ برنامه در سطح استان اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام " حمید قطبی " روز یکشنبه در آستانه هفته بسیج دانش آموزی در گفت و گو با ایرنا افزود: برگزاری نشست‌های بصیرتی و فرهنگی، مسابقات ورزشی و هنری، یادواره شهدا و حضور گسترده دانش آموزان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان اهم برنامه‌هاست.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز ادامه داد: سرکشی به خانواده‌های معزز شهدا، آیین غبارروبی و عطر افشانی گلزارهای شهیدان و تجلیل از دانش آموزان برتر نیز پیش بینی شده است.

این مسئول به اهمیت امید آفرینی و جهاد تبیین به عنوان برنامه محوری و هدف پیش روی بسیج دانش آموزی اشاره کرد که در سطح مدارس استان برگزار و تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد.

قطبی همچنین به اهمیت ترویج روحیه استکبارستیزی و مقاومت در بین نسل جوان اشاره کرد که در کنار سایر اهداف و برنامه‌ها در این تشکل ولایی و انقلابی ادامه دارد.

بیش از ۱۰۰ هزار دانش‌آموز دختر و پسر در بسیج دانش‌آموزی استان جذب و سازماندهی شدند که در طول سال تحصیلی ماموریت‌های محوله را انجام می‌دهند.

استان یزد ۲۸۰ هزار دانش‌آموز دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha