کشف انبار خشکبار قاچاق دربهارستان

بهارستان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از کشف انبار خشکبار قاچاق به ارزش ۲میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ"مجید عسکری نیا" یکشنبه در تشریح جزئیات این خبر، اظهارداشت: ماموران پلیس آگاهی در راستای برخورد با قاچاق کالا در حین گشت زنی در سطح شهرستان بهارستان به یک انبار واقع در محدوده سه راه آدران مشکوک شدند.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام و در بازرسی از آن ۷۲۰ کیلوگرم تخمه آفتابگردان و ۳۴۰ کیلوگرم گردو خارجی قاچاق کشف کردند، افزود: در خصوص این موضوع یک قاچاقچی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالای قاچاق مکشوفه را ۲میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

دستگیری ۲ توزیع کننده موادمخدر در بهارستان

سرهنگ"عسکری نیا" در تشریح جزئیات این خبر، اظهارداشت: طرح امنیت محله محور با هدف رسیدگی به مطالبات مردم در پیشگیری از سرقت، کاهش جرائم و ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان بهارستان با حضور اکیپ های عملیاتی به مرحله اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان افزود: این طرح که در پارک ها و تفرجگاه های حوزه کلانتری ۱۴ صالحیه به اجرا در آمد ماموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و پلیسی یک سارق، ۲ توزیع کننده موادمخدر را دستگیر و ۱۰دستگاه موتورسیکلت فاقد مدارک را کشف کنند.

عاملان اصلی نزاع دسته جمعی در"سلطان آباد" دستگیر شدند

سرهنگ"عسکری نیا" با اعلام این خبر، اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی توسط چند نفر در سلطان آباد که با قدرت نمایی و فحاشی اقدام به درگیری کرده بودند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی بهارستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان در سلطان آباد شده که با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام و در عملیاتی هوشمندانه ۹ نفر از عاملان اصلی این نزاع را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی تعارف ندارد و افرادی که نیت های پلیدی در سر می پرورانند بدانند که پلیس با قاطعیت و جدیت به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان و حمایت دستگاه قضایی با آنان برخورد خواهد کرد.

دستگیری سارق خودرو توسط رئیس پلیس راهور شهرقدس

سرهنگ"سید نظام موسوی" فرمانده انتظامی شهرستان قدس در تشریح جزئیات این خبر، اظهارداشت: رئیس پلیس راهور شهرستان قدس هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو مشکوک و پس از استعلام مشخص شد، خودروی مذکور سرقتی و راننده نیز دارای سابقه سرقت می باشد که در این راستا پس از هماهنگی قضایی خودرو متوقف و راننده نیز دستگیر و تحویل کلانتری شد.

وی افزود: ماموران در بررسی دقیق خودرو، اقلامی از قبیل انواع قطعات خودرو، وسایل منزل و... کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس در پایان با بیان اینکه متهم دارای چندین فقره سابقه سرقت خودرو، موتورسیکلت و قطعات خودرو می باشد، خاطرنشان کرد، متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

دستگیری سارق محتویات خودرو با ۱۴ فقره سرقت در شهریار

سرهنگ"پیمان فتاحی" فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در تشریح جزئیات این خبر، اظهارداشت: مأموران کلانتری ۱۱مرکزی، حین گشت زنی در یکی از خیابان های شهر به ۲ نفر در حال سرقت از خودروهای پارک شده مظنون شده که اقدامات لازم جهت دستگیری سارقان را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با اقدامات فنی و پلیسی در عملیاتی موفق، سارقان را دستگیر کرده که سارقان در بازجویی های پلیس جرم خود را قبول داشته و به ۱۴ فقره سرقت محتویات خودرو در شهرستان شهریار اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، به شهروندان توصیه کرد: خودروی خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز و فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان سلب و با پلیس در راستای ارتقاء امنیت در جامعه همکاری کنند.

دستگیری سارقان معابر با ۱۰ فقره سرقت در "رباط کریم"

سرهنگ"تیمور کلانتری" فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در تشریح جزئیات این خبر، اظهارداشت: در پی وقوع چند فقره سرقت معابر در سطح شهرستان رباط کریم، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۲ نصیرشهر با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسائی و دستگیری سه سارق معابر در نصیرشهر رباط کریم شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در پایان با اشاره به اینکه سارقان در بازجوئی های پلیس به ۱۰ فقره سرقت معابر دیگر اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

دستگیری سارق محتویات خودرو با ۱۰ فقره سرقت در رباط کریم

سرهنگ" کلانتری" با تشریح جزئیات این خبر، اظهارداشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در سطح شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۶ وهن آباد حین گشت زنی در سطح حوزه یه یک سارق مشکوک شده که با اقدامات فنی و پلیسی در عملیاتی سارق را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در پایان با بیان اینکه سارق در بازجویی های پلیسی بعمل آمده به ۱۰ فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف کرد، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

پیگیری ویژه دستگیری سارقان خودرو از سوی پلیس ملارد

 سرهنگ"کیانوش نورمحمدی" فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با اشاره به انتشار کلیپی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی پیرامون سرقت محتویات خودرو که توسط ۲نفر سارق دریکی از مناطق ملارد اظهارداشت:بلافاصله پس از انتشار این کلیپ در فضای مجازی، تیم ویژه ای از پلیس آگاهی، بررسی موضوع را در دستور کار قرار داده که به محض حصول نتیجه قطعی، مراتب به اطلاع عموم شهروندان خواهد رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha