۶ آبان ۱۴۰۳، ۱۷:۵۵
کد خبرنگار: 3181
کد خبر: 85641252
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

«جهان غیرموازی» منتخب جشنواره فیلم لهستان شد

۶ آبان ۱۴۰۳، ۱۷:۵۵
کد خبر: 85641252
«جهان غیرموازی» منتخب جشنواره فیلم لهستان شد

تهران- ایرنا- فیلم «جهان غیرموازی» به نویسندگی و کارگردانی محمد یراقی، منتخب سی و سومین دوره جشنواره بین‌المللی یوروشورتس «Euroshorts» لهستان شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فیلم «جهان غیرموازی»، همزمان با اکران این فیلم از ۲ تا ۸ دسامبر در گدانسک و از ۱۴ تا ۱۶ دسامبر در ورشو، از پوستر بین‌المللی جدید آن نیز رونمایی شد. همچنین، حق پخش انحصاری این اثر به کمپانی ایتالیایی «Alpha Film» تعلق دارد.

جشنواره «Euroshorts» که از سال ۱۹۹۲ در لهستان برگزار می‌شود، امسال با نمایش ۶۸ فیلم از ۲۹ کشور جهان در بخش مسابقه بین‌المللی برگزار خواهد شد. افتتاحیه جشنواره در شهرهای گدانسک و ورشو انجام می‌شود و سپس آثار منتخب در مراکز سینمایی، فرهنگی و هنری شهرهای مختلف لهستان از جمله کیلچه و بیلسکو-بیالا به نمایش درمی‌آیند.

فیلم «جهان غیرموازی» شرایط دشوار کودکان کار را از دیدگاه یک دختر شش ساله در جامعه‌ای طبقاتی ایران به تصویر می‌کشد و این فیلم پیشتر در انگلستان و مجارستان نیز نمایش داده شده است.

پارسا مجد مدیر فیلمبرداری «جهان غیرموازی» بوده و لیلی نوروزی تدوین این فیلم را برعهده داشته است.

آیناز فکور، عباس ایمانی، داود محمدآبادی، پیام حق‌نژاد، مهدی هاشمی، غزل کوچک‌بیگ، محمد سوری، شادی گل‌محمدی، فرخنده فرمانی‌زاده، ثمین استادی، علیرضا دانیال‌پور، فرشاد اکبری، امیرسام برکتی، علیسان نجابت‌خواه، محمد محبی، متین محبی، ابراهیم غزی، محمد استادی، راستین اسفندیاری، سدنا بارونی، زهرا رحیمی، امیررضا صیاد، الینا موفقی، سامیار فرخ‌زاد و... تعدادی از بازیگران جهان غیرموازی هستند.

از عوامل اصلی می‌توان به مصطفی بهمنی (مدیر صدابرداری)، ندا محسنی (طراحی صدا)، مهدی شیروانی (آهنگساز)، بهزاد صفار (سرپرست گروه کارگردانی و برنامه‌ریز)، مائده رفیعی (منشی صحنه)، مسعود رحیمی (طراح صحنه)، محمد مهری (طراح لباس)، پارسا مجد (مجری طرح)، نسترن گلی‌زاده (گریم)، بیتا اخلاقی (جلوه‌های بصری)، فربد جلالی (اصلاح رنگ)، مونا ورمزیار (عکاس) و بهمن قهاری (طراح پوستر) اشاره کرد.

جشنواره یوروشورتس Euroshorts در سال ۱۹۹۲ توسط بنیاد سینمای جوان لهستان برای حمایت از آثار هنرمندان جوان راه‌اندازی و ۷ سال بعد، بخش مسابقه فیلم کوتاه بین‌الملل نیز به آن اضافه شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha