۶ آبان ۱۴۰۳، ۲۱:۱۸
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 85641400
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سازمان امداد و نجات غزه: اسرائیل سیاست نسل کشی و نابودی نژادی را دنبال می کند

تهران-ایرنا- سخنگوی سازمان امداد و نجات غزه گفت رژیم صهیونیستی در حال اعمال سیاست نابودی نژادی در شمال نوار غزه است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، «محمود بصل» در گفت‌وگو با شبکه المیادین عنوان کرد: افراد زیادی هستند که ما هیچ اطلاعی در مورد سرنوشت آنها نداریم و اشغالگران در حال اعمال سیاست نابودی نژادی در شمال نوار غزه هستند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات غزه افزود: اکنون بیش از ۱۰۰ هزار فلسطینی در مناطق جبالیا، بیت حانون و بیت لاهیا در معرض محاصره و بمباران رژیم اشغالگر قرار دارند.

وی ادامه داد: ۲۲ روز است که یک قطره آب و یک قرص نان وارد شمال نوار غزه نشده است.

محمود بصل خاطرنشان کرد رژیم اشغالگر همه کسانی را که قصد کمک و ارائه خدمات به ساکنان شمال نوار غزه را دارند، قتل عام می کند.

وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد شمار شهدای حملات رژیم اشغالگر به حدود ۴۳ هزار نفر رسید و تعداد مجروحان به ۱۰۰ هزار و ۸۳۳ تن رسید.

رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) جنگ ویرانگری را علیه نوار غزه آغاز کرده است. طی این مدت ۷۰ درصد از منازل و زیرساخت‌های نوار غزه در این جنگ به شدت تخریب شده‌اند و محاصره رقت بار و بحران انسانی شدید در کنار قحطی و گرسنگی بی‌سابقه، جان ساکنان این منطقه را تهدید می‌کند.

با وجود همه این جنایت‌ها، رژیم صهیونیستی اعتراف کرده است که پس از حدود ۱۳ ماه جنگ، هنوز نتوانسته به اهداف خود از این جنگ یعنی نابود کردن جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha